پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

وحدت و همدلي مسئولان استان براي پيشرفت و آباداني چهارمحال و بختياري

کد خبر: 167867 تاریخ انتشار: 1401/01/23
نمایش: 687
اخبار
نشست صميمي استاندار چهارمحال و بختياري، مجمع نمايندگان استان و نماينده‌ولي فقيه در استان با معاون اجرايي رييس‌جمهور به‌منظور محيا نمودن مقدمات سفر رياست جمهور به استان برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، در نشست مسئولان استاني با صولت مرتضوي- معاون اجرايي رئيس‌جمهور و سرپرست نهاد رياست جمهوري مقرر شد، باتوجه به سفر قريب‌الوقوع رييس جمهور به استان، مصوبات ويژه‌اي در خصوص تکميل پروژه‌هاي زيرساختي استان با تمرکز بر ايجاد اشتغال، رفع بيکاري و همچنين توسعه زيرساخت‌هاي کشاورزي، دامپروري، به بهره‌برداري رسيدن واحدهاي صنعتي نيمه تمام، تمرکز بر پروژه‌هاي اشتغالزا و تلاش براي جذب اعتبارات ويژه سفر رييس جمهور به استان صورت بگيرد.

 اين نشست فرصتي گرانبها و ظرفيتي بي‌نظير براي رفع مشکلات چهارمحال و بختياري در جهت توسعه، آباداني و تلاش براي رفع مسائل زيرساختي پروژه‌هاي مختلف استان فراهم کرد.

سفر قريب‌الوقوع رياست جمهوري اسلامي به چهارمحال و بختياري دستاوردها و برکات بسياري را براي استان به‌همراه خواهد داشت، همچنين اين سفر فرصت ارزشمندي است تا ضمن توسعه محورهاي مواصلاتي استان، تکميل پروژه‌هاي اولويت‌دار در حوزه زير ساختي از جمله راه‌آهن و ساير پروژه‌هاي مهم توسعه‌اي استان به سرانجام برسد.


 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07