پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مراسمات ليالي قدر و راهپيمايي روز قدس طبق دستورالعمل‌هاي ابلاغي برگزار خواهد شد

کد خبر: 167892 تاریخ انتشار: 1401/01/27 14:22:21
نمایش: 709
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مراسمات ليالي قدر و راهپيمايي روز قدس در استان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: اين مراسمات طبق دستورالعمل‌هاي ابلاغي برگزار مي‌شود.
غلامعلي حيدري 27 فروردين‌ماه در حاشيه ستاد ملي مقابله با کرونا که با حضور رئيس‌جمهور به‌صورت ويدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: بحث واکسيناسيون اتباع خارجي مورد تاکيد مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري قرار بگيرد، در اسرع وقت اين افراد شناسايي شوند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در بين اصناف کاهش پيدا کرده است، عنوان کرد: بايد نظارت بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در بين اصناف افزايش پيدا کند.

وي با تاکيد بر اينکه تزريق دز سوم واکسن کرونا براي پيشگيري از وقوع پيک‌ سنگين کرونا بسيار حائز اهميت است، گفت: بايد از تمامي ظرفيت‌ها براي ترغيب مردم به تزريق واکسن بهره ببريم، ائمه جمعه و جماعات در اين مسئله مي‌توانند نقش بسزايي داشته باشند.

حيدري با بيان اينکه برنامه‌هاي ليالي قدر و راهپيمايي روز قدس در چهارمحال و بختياري هم‌زمان با سراسر کشور برگزار خواهد  شد، يادآور شد: اين مراسمات طبق دستورالعمل‌هاي ابلاغي برگزار مي‌شود، برگزاري مراسمات در محيط‌هاي سربسته به جهت رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي با ظرفيت 30 تا 50 درصد بايد برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد: تلاش شود تا سخنراني روز قدس در شهرستان‌هاي استان به جهت اهميت جلوگيري از تراکم جمعيت در فضاي سربسته و لزوم رعايت پروتکل‌ها، در محيط باز برگزار شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07