پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پروژه‌هاي متعددي در راستاي محروميت‌زدايي در استان در حال اجرا است

کد خبر: 167898 تاریخ انتشار: 1401/01/28 22:08:49
نمایش: 909
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايد مردم مزه مديريت جهادي و کاهش محروميت در استان را بچشند، پروژه‌هاي متعددي در راستاي محروميت‌زدايي در استان در حال اجرا است، فرمانداران نيز همکاري لازم را در اجراي اين پروژه‌ها خواهند داشت.
غلامعلي حيدري 28 فروردين‌ماه در ديدار با سردار ضياءالدين حزني- معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزي جهاد سازندگي و محروميت‌زدايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه اقدامات ارزشمندي توسط سپاه پاسداران در چهارمحال و بختياري براي رفع محروميت صورت گرفته است، اظهار کرد: قطعا هزينه در جهت رفع محروميت سرمايه‌گذاري محسوب مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اقدامات قرارگاه مرکزي جهادسازندگي و محروميت‌زدايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري براي رفع محروميت در اين استان، عنوان کرد: اين اقدامات در عرصه مدرسه‌سازي، بهداشت و درمان، کشاورزي و آبخيزداري، فرهنگي و هنري، کارآفريني و اشتغالزايي، راه و پل‌سازي و ... است.

حيدري با اشاره به اينکه انعکاس مشکلات چهارمحال و بختياري به مسئولان کلان در دستور کار قرار دارد، گفت: درصدد هستيم از سفر رياست جمهوري به استان نهايت استفاده را براي تخصيص اعتبار به پروژه‌هاي نيمه‌تمام ببريم، اين استان محروم است و براي رفع محروميت نيازمند توجه ويژه مسئولان و کار جهادي هستيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه محروميت موجود در چهارمحال و بختياري آمار مهاجرت از استان را بالا برده است، گفت: براي جلوگيري از مهاجرت جمعيت از روستا به شهر بايد محروميت‌زدايي و اشتغال‌زايي را در دستور کار قرار دهيم.

وي با تاکيد بر اينکه براي کاهش نرخ بيکاري در چهارمحال و بختياري برنامه‌ريزي صورت گرفته است، بيان کرد: بايد در گام اول نرخ بيکاري در استان به ميانگين کشوري برسد، برنامه‌هاي ديگري مانند توسعه راه‌ها و زيرساخت‌ها در دستور کار دارد.

حيدري عنوان کرد: بايد مردم مزه مديريت جهادي و کاهش محروميت در استان را بچشند، پروژه‌هاي متعددي در راستاي محروميت‌زدايي در استان در حال انجام است، فرمانداران نيز همکاري لازم را در اجراي اين پروژه‌ها خواهند داشت.

در ادامه سردار ضياءالدين حزني- معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزي جهاد سازندگي و محروميت‌زدايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به فعاليت‌هاي سپاه پاسداران در حوزه سازندگي و محروميت‌زدايي، اظهار کرد: سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) يکي از سپاه‌هاي استاني فعال در زمينه محروميت‌زدايي در کشور محسوب مي‌شود.

وي افزود: ۱۸۸۶ پروژه عمراني اعم از ساخت مساجد، گلزار شهدا، محورهاي مواصلاتي، مدارس، مسکن و يا اقدامات جهت آبرساني شرب و کشاورزي و.... توسط تمامي رده‌هاي سپاه پاسداران با فرماندهي سپاه قمربني هاشم در اين استان انجام شده است، همچنين تا به امروز ۴۶ هزار و ۸۶۰ پروژه غيرعمراني مانند تامين جهيزيه و ساير کمک‌هاي مومنانه در اين استان صورت گرفته که تمامي اين پروژه‌ها، اعتباري بالغ بر ۳۸۸ ميليارد و ۹۹۳ ميليون تومان را به خود اختصاص داده‌اند و تمامي اين اقدامات نيازمند تشکر ويژه از تمامي افرادي است که در استان در انجام اين اقدامات سهيم هستند.

حزني با بيان اينکه قراردادهاي قرارگاه مرکزي جهاد سازندگي و محروميت‌زدايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) به اتمام رسيده است، گفت: بايد قرارداد جديدي منعقد شود، هيچ محدوديتي براي ارائه خدمت در اين استان وجود ندارد، قرارگاه امام حسن(ع) درصدد تهيه يک جهيزيه کلان است که اين استان نيز داراي سهم مشخص از اين ميزان جهيزيه است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزي جهاد سازندگي و محروميت‌زدايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به فعاليت‌هاي سپاه پاسداران عنوان کرد: امروزه سپاه پاسداران در تمامي رده‌ها مانند نيروي زميني، نيروي دريايي، هوافضا، قدس و قرارگاه‌هاي تحت امر آماده ارائه خدمت به مردم کشور است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06