پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري در ضيافت افطاري دانش‌آموزان حضور يافت 

کد خبر: 167901 تاریخ انتشار: 1401/01/29 08:33:34
نمایش: 951
اخبار
هم‌زمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبي(ع)، محفل انس با قرآن‌کريم و نخستين جشن دانش‌آموزان روزه اولي مدارس شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختياري برگزار شد.
   به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محفل انس با قرآن‌کريم و نخستين جشن دانش‌آموزان روزه اولي مدارس شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختياري و به‌همراه مربيان و معلمان اين شهرستان برگزار شد.

 اين مراسم معنوي شامگاه گذشته 28 فروردين‌ماه، هم‌زمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبي(ع) در تپه نورشهداي شهرکرد برگزار شد و دانش‌آموزان پس از محفل انس با قرآن‌کريم در ضيافت افطاري شرکت کردند و ميهمان شهداي گمنام بودند.  
 
غلامعلي حيدري_ استاندار چهارمحال و بختياري در جمع دانش‌آموزان روزه اولي، اظهار کرد:  برگزاري چنين محفلي، يک رخداد مهم فرهنگي در سطح استان است که بايد از دست‌اندرکاران اين برنامه در آموزش و پرورش، مربيان و معلمان قدرداني کرد.

وي افزود: قرآن‌کريم، عترت و روزه‌داري در ماه مبارک رمضان از نعمت‌هاي خداوند است که به‌واسطه آن نسل نوجوان، نفس  خود را تذهيب مي‌کند.  

حيدري با تاکيد بر ضرورت برگزاري چنين محافلي براي دانش آموزان، يادآور شد: آشنايي نوجوان و جوان با معارف اسلامي، اين نسل و جامعه را از آسيب‌هاي اجتماعي مصون مي‌دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07