پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

روز جهاني قدس فرصت مغتنمي براي جهاد تببين است

کد خبر: 167914 تاریخ انتشار: 1401/01/30 08:30:44
نمایش: 1142
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بايد از تمامي ظرفيت‌ها براي اطلاع‌رساني در خصوص اهميت روز جهاني قدس در فضاي حقيقي و مجازي استفاده کنيم، گفت: روز جهاني قدس فرصت مغتنمي براي جهاد تببين است.
محسن حسين‌ميرزايي شامگاه ۲۹ فروردين‌ماه در جلسه برنامه‌ريزي جهت برگزاري باشکوه روز جهاني قدس در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در دو سال گذشته به‌علت شيوع بيماري کرونا، راهپيمايي روز قدس با حضور گسترده مردم برگزار نشد، اظهار کرد: اما خوشبختانه امسال راهپيمايي روز قدس با حضور پرشکوه مردم در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: گراميداشت روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان از فرامين امام راحل است، دفاع از مظلومان و محرومان از وظايف ذاتي مسلمانان محسوب مي‌شود و همه بايد بر اين مسئله اهتمام ويژه داشته باشند.

وي با بيان اينکه حضور مردم در صحنه، ضامن پيروزي و کسب موفقيت است، عنوان کرد: در هر موضوعي که شاهد حضور پرشور مردم در صحنه بوديم، موفقيت‌هاي بسياري کسب شد، بنابراين در برگزاري مراسمات روز جهاني قدس، مردم بايد مشارکت داشته باشند.

حسين‌ميرزايي با تاکيد بر اينکه فضاسازي اماکن عمومي قبل از فرارسيدن روز جهاني قدس حائز اهميت است، گفت: هر چه به اين روز نزديک مي‌شويم، بايد فضاي شهر نيز متناسب با اين روز تغيير کند، اصناف، بانک‌ها و مدارسي که در مسير راهپيمايي قرار دارند از هم‌اکنون براي فضاسازي محيط پيرامون خود اقدام کنند.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: بايد فرهنگ غني ديني، استکبارستيزي، مقاومت در برابر ظلم و منويات مقام معظم رهبري در جامعه بسط و توسعه داده شود، روز جهاني قدس فرصت مغتنمي براي جهاد تببين است.

وي با اشاره به اينکه بايد از تمامي ظرفيت‌ها براي اطلاع‌رساني در خصوص اهميت روز جهاني قدس در فضاي حقيقي و مجازي استفاده کنيم، بيان کرد: سامانه شاد نيز يک ظرفيت بزرگ براي بحث اطلاع‌رساني و بيان حقايق محسوب مي‌شود، برنامه‌هاي روز جهاني قدس بايد به‌گونه‌اي برنامه‌ريزي شود که اثرات آن‌ها تا ماه‌ها و سال‌ها در جامعه باقي بماند.

حسين‌ميرزايي در پايان يادآور شد: نيروي انتظامي مباحث امنيتي، انتظامي و مسائل ترافيکي را در راهپيمايي روز جهاني قدس در چهارمحال و بختياري مورد توجه قرار دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07