پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

موضوعات قرآني در سياست‌هاي کلان دولت سيزدهم مورد توجه است

کد خبر: 167922 تاریخ انتشار: 1401/01/31 14:00:35
نمایش: 1183
اخبار
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع‌انساني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دولت سيزدهم سياست‌هاي متعددي در راستاي توسعه فعاليت‌هاي اجتماعي و فرهنگي دارد که اين سياست‌ها چشمگير و قابل توجه است و قطعا در سياست‌هاي کلان دولت توجه ويژه‌اي به موضوعات قرآني صورت خواهد گرفت.
سعيد رئيسي ۳۱ فروردين‌ماه در حاشيه افتتاح نمايشگاه بزرگ کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآني در شهرکرد با حضور در غرفه خبرگزاري ايکنا با اشاره به اينکه اين نمايشگاه با هدف توسعه فرهنگ قرآني برگزار شده است، اظهار کرد: اميدواريم با اقداماتي از اين دست شاهد توسعه و اشاعه فرهنگ قرآني در بين خانواده‌ها باشيم. 

سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع‌انساني استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دولت سيزدهم سياست‌هاي متعددي در راستاي فعاليت‌هاي اجتماعي و فرهنگي دارد که اين سياست‌ها چشمگير و قابل توجه است و قطعا در سياست‌هاي کلان دولت توجه ويژه‌اي به موضوعات قرآني صورت خواهد گرفت.

وي با بيان اينکه استاندار چهارمحال و بختياري توجه ويژه‌اي به موضوعات قرآني دارند، گفت: در همين راستا نيز استاندار نشستي صميمي با فعالان قرآني داشتند و در آن جلسه حاضرين دغدغه‌هاي خود را عنوان کردند.

رئيسي خاطرنشان کرد: برگزاري نمايشگاه‌هاي قرآني تاثير بالايي در ترويج فرهنگ قرآني در جامعه دارد و حضور مسئولان ارشد نيز در اين نمايشگاه مي‌تواند تاثير بسزايي داشته باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06