پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

انجام بازرسي سرزده از ادارات شهرستان بن

کد خبر: 167925 تاریخ انتشار: 1401/01/31 21:24:56
نمایش: 1416
اخبار
چهار تيم بازرسي، امروز به‌صورت سرزده از ادارات شهرستان بن به‌منظور نظارت بر روند راه‌اندازي ميز خدمت، رعايت حقوق شهروندي، تکريم ارباب رجوع و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در ادارات به رياست مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امورحقوقي استانداري چهارمحال و بختياري بازرسي به‌عمل آوردند.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، امروز  ۳۱ فروردين‌ماه، تيم بازرسي استانداري به رياست شهاب قائدي_ مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امورحقوقي استانداري، با حضور جمعي از معاونان، کارشناسان دفاتر امور شهري و شوراها، حراست، امور اجتماعي، فرهنگي، اداري، مالي و دفتر فني استانداري در قالب چهار تيم از ادارات شهرستان بن به‌صورت  سرزده بازديد به‌عمل آوردند.

در اين بازرسي سرزده از ادارات شهرستان بن از روند راه‌اندازي ميز خدمت، رعايت حقوق شهروندي، تکريم ارباب رجوع و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در ادارات و شهرداري‌هاي اين شهرستان با حضور فرماندار بازرسي به‌عمل آمد.

 شهاب قائدي_مديرکل  بازرسي، مديريت عملکرد و امورحقوقي استانداري چهارمحال و بختياري هدف از انجام بازرسي‌هاي سرزده را  کمک به اجراي قانون در ادارات و آشنايي مردم به حقوق خود عنوان و اظهار کرد: بسياري از مشکلات موجود در ادارات ناشي از عدم آشنايي کارکنان به قانون است و انجام اين بازرسي‌ها مي‌تواند در کاهش تخلف موثر باشد. 

 وي‌ با تاکيد بر اينکه بازرسي‌هاي سرزده از ادارات استاني و شهرستاني ادامه خواهد داشت، افزود: بر اساس برنامه زمانبندي، محور بازرسي‌ها و تاکيدات استاندار  چهارمحال و بختياري در شوراي اداري استان، گزارش اين بازرسي‌ها پس از جمع‌بندي در حضور استاندار ارائه خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07