پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

هيات‌هاي انديشه‌ورز تخصصي در راستاي پيشرفت و توسعه استان تشکيل شود

کد خبر: 167927 تاریخ انتشار: 1401/02/01
نمایش: 1237
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: تشکيل هيات‌‌هاي انديشه‌ورز تخصصي در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي، ورزشي، اجتماعي و ... در دستور کار قرار بگيرد تا از نظرات و پيشنهادات نخبگان و صاحبان ايده براي پيشرفت و تعالي چهارمحال و بختياري بهره‌مند شويم.
محسن حسين ميرزايي يکم ارديبهشت‌ماه در جمع فعالان سياسي، فرهنگي و اجتماعي چهارمحال و بختياري با اشاره به اگر خواهان پيشرفت و توسعه استان هستيم بايد به اين باور برسيم که يک ميليون جمعيت استان يک خانواده هستند، اظهار کرد: امروز بيش از هر زمان ديگري در استان به وحدت، همدلي و وفاق در بين آحاد مختلف مردم نيازمنديم که براي تحقق اين امر، نخبگان جامعه نقش اساسي دارند.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: براي پيشرفت و تعالي استان بايد همه دست به دست هم بدهيم و در يک فضاي آرام و توام با آرامش به مردم استان خدمت کنيم.

وي با تاکيد بر اينکه از تمامي پيشنهادات سازنده براي توسعه چهارمحال و بختياري بهره خواهيم برد، گفت: تشکيل هيات‌‌هاي انديشه‌ورز تخصصي در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي، ورزشي، اجتماعي و ... در دستور کار قرار بگيرد تا از نظرات و پيشنهادات نخبگان و صاحبان ايده براي پيشرفت و تعالي چهارمحال و بختياري بهره‌مند شويم.

حسين‌ميرزايي بيان کرد: ارتباط مستمر با گروه‌هاي سياسي، نخبگان و آحاد جامعه ادامه خواهد داشت، با کار اداري و سازماني و همچنين با کار فکري مي‌توان به دولت در خدمت به مردم کمک کرد.

وي تصريح کرد: آحاد جامعه بايد در تصميم‌‌گيري‌ها و تصميم‌سازي‌ها مشارکت داده شوند، توضيح داد: بايد از تجربيات پيشکسوتان و افراد موثر استفاده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07