پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

حل مشکلات کارگران در دستور کار دولت قرار دارد

کد خبر: 167941 تاریخ انتشار: 1401/02/05 18:14:01
نمایش: 1593
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: جامعه کارگري با مشکلاتي مواجه هستند، قطعا حل مشکلات اين قشر در دستور کار دولتمردان قرار دارد.

غلامعلي حيدري پنجم ارديبهشت‌ماه در آئين نواختن زنگ کار و تلاش در کارخانه سيمان چهارمحال و بختياري با اشاره به نقش موثر کارگران در دوران دفاع مقدس، اظهار  کرد: اکنون در جنگ اقتصادي قرار داريم، همانطور که کارگران در جنگ نظامي با حضور در جبهه‌هاي جنگ خوش درخشيدند، امروز نيز در عرصه جنگ اقتصادي با توليد در حال خدمت به کشور هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه نقش کارگران در تحقق شعار سال برجسته است، عنوان کرد: جامعه کارگري مي‌تواند با استفاده از تکنولوژي‌هاي به‌روز در راستاي افزايش بهره‌وري در توليد حرکت کند، اگر توليد مبتني بر علم افزايش پيدا کند، نياز به واردات نخواهيم داشت و تيغ تحريم کند مي‌شود.

وي بيان کرد: جامعه کار و تلاش در حال حرکت به سمت خودکفايي است، قطعا مجاهدت‌هاي کارگران در جنگ اقتصادي در يادها خواهد ماند.

حيدري با تاکيد بر اينکه حدود ۹۸ هزار کارگر در چهارمحال و بختياري تحت پوشش بيمه کارگري قرار دارند، بيان کرد: جامعه کارگري با مشکلاتي مواجه هستند، قطعا حل مشکلات اين قشر در دستور کار دولتمردان قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: امنيت شغلي، مسائل رفاهي و معيشتي، بهداشت و درمان کارگران و قرار گرفتن کارگران کارخانه سيمان استان در رده مشاغل سخت و زيان‌آور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وي گفت: معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري اجراي طرح توسعه کارخانه سيمان شهرکرد را در دستور کار قرار دهد، موافقت‌هاي اوليه براي اين منظور با مسئولان اين واحد توليدي صورت گرفته است و مي‌توان شاهد افزايش اشتغال در اين واحد توليد بود.

حيدري با بيان اينکه رفع موانع توليد از ملزومات تحقق شعار سال محسوب مي‌شود، تصريح کرد: اگر بتوانيم فرصت‌هاي شغلي ايجاد کنيم، قطعا موتور توسعه چهارمحال و بختياري شتاب خواهد گرفت.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان يادآور شد: ايجاد اشتغال پايدار در استان موجب مهاجرت معکوس مي‌شود و همچنين توسعه استان و کشور را در پي خواهد داشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07