پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه نبايد عادي شود

کد خبر: 167989 تاریخ انتشار: 1401/02/11 18:19:09
نمایش: 1644
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: نبايد اجازه دهيم تا معضلات و آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه عادي شود، اين عادي‌انگاري به مرور زمان کار پيشگيري را دشوار خواهد کرد.
محسن حسين ميرزايي 11 ارديبهشت‌ماه در جلسه کارگروه اجتماعي و فرهنگي  چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه آسيب‌هاي اجتماعي يک مسئله بسيار نگران‌کننده است، اظهار  کرد: بروز افسردگي موجب شد تا برخي از اين آسيب‌هاي اجتماعي در ايام کرونا افزايش پيدا کند که اين مسئله مي‌تواند زمينه‌ساز بروز معضلات بسياري در جامعه شود.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه براي پيشگيري و مداخلات در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي بايد يک برنامه عملياتي قابل اجرا تدوين شود، گفت: براي موفقيت در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي بايد از ظرفيت و مشارکت همه مردم استفاده کرد.

وي تاکيد کرد: نبايد اجازه دهيم تا معضلات و آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه عادي شود، اين عادي‌انگاري به مرور زمان کار پيشگيري را دشوار خواهد کرد، جامعه بايد نسبت به تبعات اين آسيب‌ها حساس شود.

حسين‌ميرزايي با تاکيد بر اينکه برگزاري کلاس‌هاي آموزش خانواده براي بانوان و آقايان در گروه‌هاي سني مختلف در اولويت قرار بگيرد، گفت: اگر بتوانيم برنامه‌هايي براي سرگرم کردن جوانان در جامعه در نظر بگيريم، آسيب‌ها کمتر مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07