پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آخرين مصوبات جلسه کارگروه هماهنگي شرايط اضطراري آلودگي هوا در استان

کد خبر: 167995 تاریخ انتشار: 1401/02/12 12:13:42
نمایش: 2175
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: باتوجه به آلودگي هوا در استان تا آخر هفته جاري فعاليت تمامي سنگ‌شکن‌ها و کارخانجاتي که ميزان آلايندگي آن‌ها بالاتر از حد مجاز است، بايد متوقف شود، همچنين شهرداري‌ها فعاليت‌هاي عمراني خود را که منجر به توليد گرد و غبار مي‌شود را تا روز پنج‌شنبه تعطيل کنند.

علي حيدري 12 ارديبهشت‌ماه در جلسه کارگروه هماهنگي شرايط اضطراري آلودگي هوا در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه طبق اعلام سازمان حفاظت از محيط‌زيست، آب و هواي استان براي تمامي گروه‌ها ناسالم است، اظهار کرد: باتوجه به تعطيلات عيد سعيد فطر اين مسئله بايد به اطلاع عموم و به‌ويژه مسافران رسانده شود، مسافران تا حد امکان در فضاي باز اسکان نداشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اينکه بايد ميزان دقيق آلودگي هوا توسط سازمان حفاظت محيط‌زيست پس از پايش اعلام شود، عنوان کرد: تمامي دستگاه‌هاي متولي موظف هستند در شرايط قرمز و نارنجي اقدامات لازم را باتوجه به دستورالعمل شرايط اضطراري آلودگي هوا انجام دهند، اکنون استان در شرايط نارنجي قرار دارد.

وي افزود: سازمان حفاظت از محيط‌زيست چهارمحال و بختياري دستورالعمل مربوط به شرايط اضطراري آلودگي هوا را به‌صورت جداگانه و براساس شرح وظايف به دستگاه مربوطه ابلاغ کند.

حيدري تاکيد کرد: باتوجه به آلودگي هوا در چهارمحال و بختياري تا آخر هفته جاري فعاليت تمامي سنگ‌شکن‌ها و کارخانجاتي که ميزان آلايندگي آن‌ها بالاتر از حد مجاز است، بايد متوقف شود، همچنين شهرداري‌ها فعاليت‌هاي عمراني خود را که منجر به توليد گرد و غبار مي‌شود را تا روز پنج‌شنبه تعطيل کنند.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه هوا براي تمامي گروه‌ها در شرايط ناسالم قرار دارد، گفت: از شهروندان و به‌ويژه افرادي که داراي مشکلات ريوي و قلبي هستند، در خواست مي‌شود در منزل بمانند و در صورت خروج از منزل از ماسک مناسب استفاده کنند.

انتهاي پيام
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07