پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کالا به وفور در سطح فروشگاه‌هاي استان توزيع شده است

کد خبر: 168044 تاریخ انتشار: 1401/02/24 15:08:54
نمایش: 758
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: خوشبختانه کالا به وفور در سطح فروشگاه‌هاي استان توزيع شده و دولت در اين طرح، درصدد توزيع عادلانه يارانه در کشور است.
غلامعلي حيدري ۲۴ ارديبهشت‌ماه در حاشيه سرکشي از وضعيت عرضه و تقاضاي کالاهاي اساسي در سطح فروشگاه‌هاي بزرگ چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه کمبود برخي از کالاهاي اساسي در چند روز اخير به‌علت افزايش تقاضا و قيمت، رفع شده است، اظهار کرد: خوشبختانه کالا به وفور در سطح فروشگاه‌هاي عرضه کالا براي دسترسي مردم موجود است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دولت درصدد توزيع عادلانه يارانه در کشور است،  اين کار يک جراحي بزرگ براي نجات اقتصاد کشور است، در اين اقتصاد بيمار، افراد محروم بهره کافي از يارانه نمي‌برند.

وي با اشاره به تبعات چند نرخي بودن ارز در کشور، توضيح داد: اين مسئله موجب فساد مي‌شد، دولت سيزدهم اين اقدام را براي حمايت از محرومان انجام داد، قطعا جراحي دردهايي را نيز دارد، اما اميدواريم از اين مرحله به‌خوبي عبور کنيم.

حيدري تاکيد کرد: دشمنان در تلاش هستند تا از اين جراحي بزرگ اقتصادي سوءاستفاده و از آب گل‌آلود ماهي بگيرند و مردم را نگران کنند، دولتمردان در راستاي تامين کالا در تلاش هستند، روزانه ستاد تنظيم بازار تشکيل خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه براي نجات اقتصاد بيمار نيازمند همراهي مردم هستيم، خاطرنشان کرد: بسياري از دولت‌ها اين ريسک را نپذيرفتند، اما دولت سيزدهم با شجاعت وارد عمل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07