پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ديدار استاندار چهارمحال و بختياري با خانواده شهيد يدالله تاجي

کد خبر: 168046 تاریخ انتشار: 1401/02/24 17:31:43
نمایش: 970
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با همراهي حجت‌الاسلام والمسلمين محمدعلي نکونام- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري، سردار علي‌محمد اکبري- فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) در منزل خانواده شهيد روحاني يدالله تاجي حضور پيدا کرد و با خانواده اين شهيد ديدار و گفت‌وگو کرد.
غلامعلي حيدري ۲۴ ارديبهشت‌ماه در ديدار با خانواده شهيد روحاني يدالله تاجي اشکفتکي با اشاره به اينکه اين شهيد بزرگوار در جبهه‌هاي جنگ فعاليت‌هاي بسياري در حوزه افزايش معنويت در بين رزمندگان داشتند، اظهار کرد: اين فرمانده دوران جنگ ارتباط بسيار صميمي با نيروهاي تحت امر خود داشتند و در عمليات نيز جانانه جنگيدند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: شهيد روحاني يدالله تاجي يک معلم اخلاق و يک فرمانده توانمند در دوران هشت سال جنگ تحميلي بود، اين شهيد بزرگوار الگوي بسيار خوبي براي جوانان است، در اين جنگ نابرابر رزمندگان جانانه در مقابل دشمن ايستادند.

وي با بيان اينکه نقش روحانيت در دوران دفاع مقدس بي‌بديل و برجسته بود، گفت: در هر دسته و گروهاني که روحانيون حضور داشتند، آن گروه با ديگر گروه‌ها متفاوت بودند، اين قشر تاثير بالايي در افزايش روحيه رزمندگان داشتند و به‌نوعي جبهه جنگ را به دانشگاه تبديل کرده بودند.

حيدري در پايان با اشاره به برگزاري کنگره سراسري شهداي روحاني در قم، عنوان کرد: چهارمحال و بختياري داراي ۸۰ شهيد روحاني است و برگزاري چنين برنامه‌هاي فرهنگي در جامعه بسيار موثر است، نقش روحانيون در دفاع‌مقدس برجسته بود، مي‌طلبد ياد اين عزيزان را زنده نگه داريم.

گفتني است؛ شهيد روحاني يدالله تاجي متولد سال ۱۳۴۲ بود و در ۲۳ بهمن سال ۱۳۶۴ در اروند‌رود بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06