پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار:

قطع سهميه آرد، در انتظار نانوايان متخلف

کد خبر: 168048 تاریخ انتشار: 1401/02/25
نمایش: 1077
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه با نانوايان متخلف با جديت برخورد مي‌شود، گفت: نانواياني که به‌صورت خودسرانه نانوايي خود را تعطيل کنند، سهميه آرد آن‌ها قطع خواهد شد.
 محمد کاظم  منزوي 25 ارديبهشت‌ماه در روند بازرسي و نظارت بازرسان از بازار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بازرسان صمت استان بازرسي گسترده‌اي را از نانوايي‌هاي سطح استان انجام دادند، اظهار کرد: بالغ بر 1000 نانوايي در اين بازرسي‌ها مورد نظارت قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: باتوجه به اينکه اکثر نانوايان استان قوانين را رعايت مي‌کنند، اما ايجاد اخلال توسط برخي نانوايان در پخت نان، موجب نارضايتي مردم شده است، تعطيلي خودسرانه برخي نانوايان باعث شده تا مردم نان مورد نياز خود را با سختي تهيه کنند.

وي با تاکيد بر اينکه با نانوايان متخلف با جديت برخورد مي‌شود، گفت: نانواياني که به‌صورت خودسرانه نانوايي خود را تعطيل کنند، سهميه آرد آن‌ها قطع خواهد شد و سهميه آن‌ها به نانواياني که نان با کيفيت توليد مي‌کنند، اختصاص پيدا مي‌کند.

منزوي در خصوص عرضه روغن، توضيح داد: خوشبختانه روغن به مقدار مورد نياز تامين و در سطح بازار به‌صورت مويرگي توزيع مي‌شود، باتوجه به افزايش قيمت اين کالا، بسته‌بندي‌ها با حجم کمتر تا رسيدن بازار به تعادل، عرضه خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري در پايان توضيح داد: ماکاراني با قيمت جديد در سطح فروشگاه‌هاي استان توزيع شده است و کمبودي در اين حوزه وجود ندارد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07