پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار:

بازسازي روستاهاي زلزله‌زده بخش بازفت تا قبل از فصل بارندگي به اتمام مي‌رسد

کد خبر: 178116 تاریخ انتشار: 1401/03/06
نمایش: 1296
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ساخت و ساز تعدادي از منازل آسيب‌ديده از زلزله در کوهرنگ به پايان رسيده است، گفت: تا قبل از آغاز بارندگي، بازسازي ۵۰۰ واحد مسکوني زلزله‌زده در بخش بازفت به پايان مي‌رسد.
علي حيدري ۶ خردادماه در جلسه بررسي حل مشکلات روستاهاي منطقه لبد در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ با اشاره به اينکه صدور پروانه‌هاي ساختماني براي منازل تخريب شده از زلزله کوهرنگ رايگان است، اظهار کرد: طبق مستندات هزينه پروانه‌هاي ساختماني به حساب شهرداري‌ها واريز شده است.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري افزود: براي حل مشکل کمبود مصالح ساختماني براي ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ، احداث چند سنگ شکن در دستور کار قرار گرفته است، همچنين براي تامين مصالح و نيروي انساني آمادگي وجود دارد.

وي افزود: در صورت فعال‌سازي‌ سنگ‌شکن‌ کارگاه تونل‌ هوني‌ تا پايان خرداد امسال در هر ساعت ۱۵۰ تن مصالح توليد مي‌شود، همچنين  با ايجاد سنگ‌شکن‌ در کارگاه اين تونل  بخشي از نياز منطقه برطرف شده و امکان‌ کنترل قيمت در بازار شهرستان‌ را نيز فراهم مي‌کند.

حيدري  در خصوص حل مشکل احداث پل ارتباطي به روستاي گزستان، توضيح داد: زمين پيش‌بيني شده احداث پايه پل ريزش کرده است و ايمن‌سازي و خاکريزي اين محل نيازمند اعتبار بسيار بالايي است، با هماهنگي مسئولان محلي مقرر شد، محل ديگري براي احداث پل در نظر گرفته و کار تسريع شود.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ساخت و ساز تعدادي از منازل آسيب‌ديده از زلزله به پايان رسيده است، يادآور شد: تا قبل از آغاز بارندگي، بازسازي ۵۰۰ واحد مسکوني زلزله‌زده در بخش بازفت به پايان مي‌رسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07