پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

پايگاه‌هاي امدادي چهارمحال و بختياري به تجهيزات به‌روز تجهيز مي‌شود

کد خبر: 178118 تاریخ انتشار: 1401/03/08 12:44:56
نمایش: 1124
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه تامين اعتبار براي احداث پايگاه امدادهوايي جمعيت هلال‌احمر استان در دستور کار قرار دارد، گفت: همچنين تجهيز پايگاه‌هاي امدادي به تجهيزات به‌روز در دستور کار دارد.
غلامعلي حيدري هشتم خردادماه در آئين تجليل از امدادگران برتر جمعيت هلال‌احمر چهارمحال و بختياري با تسليت به مردم عزادار آبادان بابت حادثه ساختمان متروپل، اظهار کرد: مردم ايران انسان‌دوست هستند و در حوادث مختلف به ياري هموطنان خود مي‌شتابند، جوانان جمعيت هلال‌احمر در اين امر پيشگام هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در مباحث امدادي ساعات اوليه وقوع حادثه، جزو ساعات طلايي در امدادرساني محسوب مي‌شود، اگر نيروهاي امدادي در ساعات اوليه حادثه ورود داشته باشند، شاهد کاهش تلفات و خسارات مالي و جاني خواهيم بود.

وي با بيان اينکه آموزش امدادگران و استفاده از تجهيزات پيشرفته در کاهش آسيب در حوادث موثر است، عنوان کرد: آمار حوادث در چهارمحال و بختياري باتوجه به شرايط جغرافيايي استان بالا است، اما خوشبختانه با هم‌افزايي و همکاري شاهد اتفاقات خوبي در مباحث امدادي و کاهش حوادث داشتيم.

حيدري با اشاره به افزايش ۵۵ درصدي تردد خودرو در ايام نوروز در چهارمحال و بختياري، بيان کرد: همچنين شاهد افزايش ۳۳ درصدي ورود گردشگر به استان بوديم، اما خوشبختانه با همدلي بين دستگاه‌هاي اجرايي امار فوتي ناشي از حوادث جاده‌اي در استان در ايام نوروز ۱۴۰۱ صفر بود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اکنون با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي حل مشکلات مردم شهرک منظريه و الهيه بروجن در دستور کار قرار گرفته، مانور خدمت در شهرک منظريه در حال انجام است و به‌زودي اقدامات جهادي در شهرک الهيه بروجن آغاز خواهد شد.

وي با تاکيد بر اينکه بسياري از مناطق محروم چهارمحال و بختياري با مشکلات متعدد روبرو هستند، گفت: شهرک رهبري منطقه لبد در بخش بازفت بعد از چند دهه برق‌رساني شد، بسياري از اقدامات نيازمند اعتبار نيست و بايد مديران جهادي و با امکانات موجود وارد عمل شوند.

حيدري بيان کرد: در حوادث مختلف امدادگران جمعيت هلال‌احمر بايد هميشه در دسترس باشند و با آمادگي کامل در صحنه براي امدادرساني به حادثه‌ديدگان حضور داشته باشند، افراد حادثه‌ديده در حوادث، چشم انتظار امدادرساني امدادگران هستند

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه تامين اعتبار براي احداث پايگاه امدادهوايي جمعيت هلال‌احمر استان در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: قطعا امدادگران جمعيت هلال‌احمر براي امدادرساني به آسيب‌ديدگان حوادث نيازمند تجهيرات و امکانات به‌روز هستند، بنابراين تجهيز پايگاه‌هاي امدادي به تجهيزات به‌روز در دستور کار دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07