پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استهلاک ماشين‌آلات راهداري در مناطق کوهستاني استان بالا است

کد خبر: 178229 تاریخ انتشار: 1401/03/25
نمایش: 901
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم تامين اعتبار براي نوسازي ماشين آلات راه و شهرسازي، گفت: بيش از 70 درصد اين استان در محدوده‌هاي کوهستاني قرار دارد، به همين دليل استهلاک ماشين‌آلات راه و شهرسازي بالا است.
غلامعلي حيدري ۲۵ خردادماه در ديدار با مصطفي رحيميان- مشاور امور ايثارگران سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي کشور، اظهار کرد: شهرک منظريه در شهرکرد با 20 هزار جمعيت مشکلات فراواني داشت و باوجود اينکه چندين سال مردم در اين شهرک ساکن هستند زيرساخت مناسب ندارد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: از همين رو براي رفع مشکلات شهرک منظريه مانوري با حضور دستگاه‌هايي هم‌چون راه و شهرسازي، شهرداري و.... برگزار شد تا مشکلات اين شهرک رفع شود، رقم اعتباري که تاکنون در اين نقطه از شهر هزينه شده است 90 ميليارد تومان است.

 استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم تامين اعتبار براي نوسازي ماشين آلات راه و شهرسازي، ادامه داد: بيش از 70 درصد اين استان در محدوده‌هاي کوهستاني قرار دارد، به همين دليل استهلاک ماشين‌آلات راه و شهرسازي بالا است.

حيدري عنوان کرد: شرايط محورهاي مواصلاتي در چهارمحال و بختياري با ديگر نقاط کشور فرق مي کند و بايد تفاوتي بين اين استان کوهستاني با جاده‌هاي سخت گذر با ديگر استان‌هاي کشور قائل شد.

وي به سفر رياست جمهور به منطقه محروم لبد اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از سال‌ها برق منطقه وصل شد و مسؤولان استاني بايد پيگير انجام مصوبات سفر رئيس جمهور به منطقه باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: مردم بايد مديريت جهادي را ببينند و شيريني آن را بچشند.

حيدري بيان کرد: فصل کار در استان چهارمحال و بختياري محدود است و تنها در چند ماه گرم سال امکان اجراي طرح‌هاي عمراني در آن وجود دارد، براي مثال جاده منطقه موگويي خردادماه بازگشايي مي‌شود و مجددا مهر و آبان به دليل بارندگي بسته مي‌شود.

وي تاکيد کرد: چهارمحال و بختياري محروميت و مشکلات جدي دارد، به لحاظ تامين اعتبارات و تجهيز ماشين آلات نيازمند کمک هستيم.

استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص گلزارهاي شهدا و لزوم پيگيري براي تکميل آن‌ها تصريح کرد: هر جايي که شهرداري وجود دارد از تجهيزات آن براي کمک به اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استفاده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07