پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ضوابط اجرايي بودجه مورد توجه قرار بگيرد

کد خبر: 178238 تاریخ انتشار: 1401/03/26 12:14:30
نمایش: 1278
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بايد ضوابط اجرايي بودجه مورد توجه قرار بگيرد، گفت: بودجه بايد شفاف‌سازي شود و همچنين نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي صورت بگيرد و بهره‌وري در ارائه خدمات ارتقا پيدا کند.

غلامعلي حيدري ۲۶ خردادماه در شوراي توسعه و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري با اشاره به سفر رياست جمهوري به استان، اظهار کرد: به گفته معاونان رئيس‌جمهور سفر به اين استان يکي از بهترين سفرهاي استاني رئيس‌جمهور بود، زيرا برنامه‌ريزي اين سفر بسيار هوشمندانه بود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه طرح‌هاي مصوب در سفر رياست جمهوري به استان چندين مرحله مورد بررسي قرار گرفت، عنوان کرد: در اين سفر به‌جاي پرداختن به حاشيه‌ها به متن پرداختيم تا حداکثر استفاده را به نفع مردم داشته باشيم.

وي با بيان اينکه رئيس‌جمهور در سفر به چهارمحال و بختياري از پروژه‌هاي مهم آبرساني در استان بازديد به‌عمل آورد، توضيح داد: اعتبارات اختصاص يافته به چهارمحال و بختياري بعد از استان خوزستان، بالاترين رقم در بين استان‌ها است، بايد براي جذب اعتبارات ظرفيت‌سازي شود و اين مسئله به‌طور مستمر پيگيري شود.

حيدري تصريح کرد: چند روش براي احصاي مشکلات و ارتباط مردم با رئيس‌جمهور در سفر به چهارمحال و بختياري پيش‌بيني شد، حضور وزرا و معاونان رئيس‌جمهور در شهرستان‌ها، حضور نمايندگان تام‌الاختيار رئيس‌جمهور در ميز خدمت و سامانه سامد به‌همين منظور پيش‌بيني شده بود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري خط بطلاني بر تحرکات منافقان در استان بود، اعتبارات قابل توجهي براي محروميت‌زدايي به استان اختصاص يافت، اين اعتبارات نقدي است و بايد ۱۰۰ درصد محقق شود.

وي از رشد اعتبارات هزينه‌اي چهارمحال و بختياري خبر داد و يادآورشد: سال گذشته نيز در اواخر سال اعتبارات قابل توجهي در اين حوزه به استان اختصاص يافت، امسال نيز تاکنون ۱۴۶۶ ميليارد تومان اعتبار تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي و هزينه‌اي به استان اختصاص پيدا کرده است.

حيدري تصريح کرد: افزايش توليد، صادرات غيرنفتي، ايجاد اشتغال پايدار مبتني بر شعار سال و حمايت از شرکت‌هاي دانش‌بنيان در دستور کار قرار بگيرد، شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان در راستاي توسعه گام بردارند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بايد ضوابط اجرايي بودجه مورد توجه قرار بگيرد، توضيح داد: بودجه بايد شفاف‌سازي شود و همچنين نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي صورت بگيرد و بهره‌وري در ارائه خدمات ارتقا پيدا کند.

وي افزود: در جلسه آينده شوراي توسعه و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي در انعقاد تفاهم‌نامه ارائه شود، بايد اخذ مجوز ماده ۲۳ براي چند پروژه عمراني در دستور کار باشد، در غيراينصورت اعتبار اختصاص يافته برگشت مي‌خورد.

حيدري با تاکيد بر اينکه بايد با کار جهادي شاهد تحول و تحرک باشيم، خاطرنشان کرد: آبرساني به روستاها و آسفالت جاده‌هاي روستايي با استفاده از ظرفيت قرارگاه امام حسن مجتبي و گروه‌هاي جهادي در دستور کار قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07