پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

عشاير سلحشور نقش موثري در دفاع از کشور دارند

کد خبر: 178264 تاریخ انتشار: 1401/03/31 13:38:26
نمایش: 846
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: عشاير نقش موثري در دفاع از خاک ايران اسلامي در برابر دشمن بعثي داشتند، اين جانفشاني به برکت انقلاب اسلامي و وجود رهبر معظم انقلاب اسلامي است، عشاير با سلحشوري وحدت خود را به رخ جهان کشيدند و نقش تاثيرگذار در دفاع از خاک کشور دارند.

غلامعلي حيدري ۳۱ خردادماه در اجلاسيه کنگره ۱۱ هزار شهيد جامعه عشايري کشور به ميزباني چهارمحال و بختياري و با حضور سردار حسين سلامي- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه ميزباني از خانواده‌هاي شهدا و عشاير غيور کشور مايه افتخار  است، اظهار کرد: تيپ قمربني‌هاشم (ع) در دوران دفاع‌مقدس افتخارات بسياري را در دفاع از اين مرز و بوم آفريدند و تقديم بيش از ۲۴۰۰ شهيد گوياي اين ايثارگري است.
 

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: عشاير نقش موثري در دفاع از خاک ايران اسلامي در برابر دشمن بعثي داشتند، اين جانفشاني به برکت انقلاب اسلامي و وجود رهبر معظم انقلاب اسلامي است، عشاير با سلحشوري وحدت خود را به رخ جهان کشيدند.
 

وي با اشاره به وجود محروميت تاريخي موجود در چهارمحال و بختياري، گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند که يک وجب از خاک ايران اسلامي جدا شود، در دولت سيزدهم مصمم هستيم تا گرد محروميت را با خدمت جهادي از چهره استان بزداييم.
 

حيدري تصريح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با استفاده از ظرفيت‌هاي خود از جمله قرارگاه امام حسن مجتبي مصمم است تا محروميت‌زدايي را در چهارمحال و بختياري تسريع کند تا مردم شيريني مديريت جهادي را بچشند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس پس از پايان جنگ تحميلي وارد عرصه خدمت و محروميت‌زدايي شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07