پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ايجاد مشاغل خرد در روستاها مورد توجه قرار بگيرد

کد خبر: 178462 تاریخ انتشار: 1401/04/23 20:35:41
نمایش: 629
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: توجه به مشاغل خانگي مي‌تواند براي معيشت روستائيان موثر باشد، مي‌توان با آموزش روستائيان در اين مناطق و اعطاي تسهيلات مشاغل خرد ايجاد کرد.
غلامعلي حيدري ۲۳ تيرماه در ديدار با اعضاي بنياد خيريه وفاق سبز علوي با اشاره به اينکه فعاليت‌هاي اين بنياد در کشور قابل تقدير است، اظهار کرد: قطعا مجموعه مديريتي و فرمانداران آمادگي لازم براي همکاري با اين بنياد براي اقدامات عمراني، محروميت‌زدايي و اشتغال خانگي را دارند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: توجه به مشاغل خانگي مي‌تواند براي معيشت روستائيان موثر باشد، مي‌توان با آموزش روستائيان در حوزه گياهان دارويي، پرورش قارچ و صنايع‌دستي در اين مناطق مشاغل خرد با اعطاي تسهيلات ايجاد کرد.

وي با بيان اينکه بنياد خيريه وفاق علوي مي‌تواند در مناطق محروم و داراي مشکلات اجتماعي اقدامات فرهنگي را در کنار اقدامات محروميت‌زدايي در دستور کار قرار دهد، گفت: فرمانداران و بسيج سازندگي در اين زمينه مي‌تواند همکاري داشته باشند.

حيدري با تاکيد بر اينکه مناطق محروم بسياري در چهارمحال و بختياري وجود دارد، يادآور شد: عمليات عمراني توسط گروه‌هاي جهادي با محوريت فرمانداران انجام شود، باتوجه به سردسير بودن استان، بايد اقدامات عمراني تسريع شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07