پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيشرفت چهارمحال و بختياري يک هدف مشترک براي همه است

کد خبر: 178489 تاریخ انتشار: 1401/04/26 16:32:53
نمایش: 684
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: پيشرفت استان يک هدف مشترک براي همه است و بايد براي اين هدف، شبانه‌روزي بجنگيم و تلاش کنيم.
محسن حسين‌ميرزايي ۲۶ تيرماه در اولين جلسه شوراي مشورتي استانداري چهارمحال و بختياري با حضور معاونان و مديران کل ستادي با اشاره به اينکه امروز خدمت به مردم يک اصل اساسي است و بايد در صدر برنامه‌هاي مديران باشد، اظهار کرد: بايد در اين جلسات مشورتي سازوکاري طراحي کنيم که باري از دوش مردم برداريم و خدمت‌رساني به مردم تسهيل شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: پيشرفت استان يک هدف مشترک براي همه است و بايد براي اين هدف، شبانه‌روزي بجنگيم و تلاش کنيم. 

وي با بيان اينکه وحدت کلمه تنها راه پيشرفت چهارمحال و بختياري است، عنوان کرد: بايد تلاش کنيم تا با توسعه روحيه وفاق و همدلي در بين آحاد مردم در جامعه شتاب حرکت‌مان براي رسيدن به هدف اصلي افزايش پيدا کند. 


حسين‌ميرزايي با تقدير از زحمات کارکنان در مجموعه استانداري که با روحيه جهادي، بدون وقفه و  تعطيلي در حال تلاش و فعاليت هستند، خاطر نشان کرد: حتما بايد اين روحيه به ساير ادارات تسري پيدا کند و همه بايد تاثير  کار شبانه‌روزي را به مردم نشان دهيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07