پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فرآيند انتصابات در چهارمحال و بختياري از زبان معاون سياسي

کد خبر: 178525 تاریخ انتشار: 1401/04/30
نمایش: 1211
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه انتصابات در استان به دو بخش تقسيم مي‌شود، گفت: انتصاب مديران‌کل فرآيندي کاملا مشخص دارد، شورايي براي انتصابات شکل گرفته است، شناسايي افراد واجد شرايط به روش‌هاي مختلفي صورت مي‌گيرد، مثلا گروه‌ها و اقشار مختلف نيروهاي خود را معرفي مي‌کنند.
محسن حسين ميرزايي 30 تيرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري در خصوص انتصابات صورت گرفته در استان، اظهار کرد: روند انتصابات در استان برابر ضوابط و مقررات در حال انجام است و اين فرآيندي است که در تمامي استان‌ها طي مي‌شود و معمول است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه انتصابات در استان به دو بخش تقسيم مي‌شود، گفت: بخش اول مربوط به انتصاب مديران‌کل و بخش ديگر مربوط به معاونان مديران کل و روساي ادارات شهرستانها است.

وي افزود: انتصاب مديران‌کل فرآيندي کاملا مشخص دارد، شورايي براي انتصابات شکل گرفته است، شناسايي افراد واجد شرايط به روش‌هاي مختلفي صورت مي‌گيرد، مثلا گروه‌ها و اقشار مختلف نيروهاي خود را معرفي مي‌کنند، برخي افراد رزومه خود را ارائه مي‌دهند، در نهايت ليست افراد به شوراي انتصابات واصل مي‌شود.

حسين‌ميرزايي تصريح کرد: روزمه افراد از نظر شاخص هايي نظير تعهد، تخصص، توانمندي و کارآمدي، پاکدستي و فسادستيزي، ساده‌زيستي و مردمي بودن، انقلابي و جهادي بودن در شوراي انتصابات مورد بررسي قرار مي‌گيرد و پس از آن فرآيندهاي قانوني لازم براي افراد واجد شرايط طي مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي چهارمحال و بختياري بيان کرد: افرادي که توسط شوراي انتصابات حائز شرايط شناخته مي‌شوند به وزارتخانه‌هاي مربوطه معرفي مي‌شوند و از آن پس بررسي ها و صدور احکام در حيطه مسئوليت وزارتخانه‌ها قرار مي‌گيرد.

وي افزود: تا اين لحظه براي اکثر ادارات چهارمحال و بختياري نيرو براي تصدي مديريت معرفي شده است و مسئولين استان بطور مستمر و با جديت درحال پيگيري از وزارتخانه‌ها هستند.

حسين‌ميرزايي در خصوص انتصابات معاونان مديران‌کل در ادارات چهارمحال و بختياري، خاطرنشان کرد: انتصابات در اين حوزه در اختيار مديران‌کل است و انتصاب روساي ادارات شهرستانها در اختيار مديران‌کل و فرمانداران مي‌باشد، که به مديران کل و فرمانداران تاکيد شده است که با لحاظ شاخص‌هاي مدنظر دولت انقلابي و مردمي فرآيند انتخاب مديران شهرستاني را تسريع نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06