پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نقش‌آفريني مردم در تصميم‌گيري‌ها از سياست‌هاي دولت است

کد خبر: 179122 تاریخ انتشار: 1401/06/20 07:52:44
نمایش: 1496
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نقش‌آفريني مردم در تصميم‌سازي‌ها و تصميم‌گيري‌ها از سياست‌هاي مهم دلت سيزدهم به‌شمار مي‌رود.
محسن حسين‌ميرزايي شامگاه شنبه 19 شهريورماه در نخستين نشست با نخبگان و فعالان فرهنگي و اجتماعي چهارمحال و بختياري، اظهار کرد:  به‌زودي کارگروه‌هاي تخصصي براي پيگيري امور فرهنگي و اجتماعي استان، تشکيل و پس از شناسايي مشکلات، نسبت به ارائه راهکارهاي عملياتي به‌منظور ارتقاي شاخص‌هاي اين حوزه اقدام مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: نقش‌آفريني مردم در تصميم‌سازي‌ها و تصميم‌گيري‌ها از سياست‌هاي مهم دلت سيزدهم به‌شمار مي‌رود.

وي افزود: با تشکيل هيات‌هاي انديشه‌ورز، مشکلات مردم در بخش‌هاي مختلف شناسايي و براي رفع آن‌ها راهکارهاي عملياتي پيشنهاد و اجرايي مي‌شود.

حسين‌ميرزايي تصريح کرد: تاکنون پنج هزار نفر در جلسات هيات‌هاي انديشه‌ورز چهارمحال و بختياري شرکت کرده‌اند اما تمامي مردم استان عضو اين هيات هستند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري  با اشاره به هموار شدن مسير ارائه فکرها و خلاقيت‌ها براي رفع مشکلات در دولت سيزدهم يادآور شد: هيات‌هاي انديشه‌ورز مباحث را به‌صورت تخصصي در حوزه‌هاي مختلف رصد و پيگيري مي‌کنند، شد و تعالي استان و قدرداني آيندگان از ما در گرو برگزاري دلسوزانه اين نشست‌ها و پيگيري امور به‌صورت تخصصي است.

وي گفت: توجه به شاخص‌هاي فرهنگي لازمه اصلي انجام امور مختلف توسعه‌اي در کشور و چهارمحال و بختياري به‌شمار مي‌رود.

حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: استفاده از توان نخبگان و فعالان فرهنگي و اجتماعي چهارمحال و بختياري براي ارتقاي شاخص‌هاي فرهنگي در اين استان مورد توجه همگان باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07