پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کالاهاي قاچاق موجود در انبار تمليکي استان سريعا تعيين تکليف شود

کد خبر: 179128 تاریخ انتشار: 1401/06/21 10:36:34
نمایش: 1646
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بايد نظارت بر جلوگيري از ورود و عرضه کالاي قاچاق و ارز در استان و به‌ويژه در محورهاي مواصلاتي تشديد شود، گفت: کالاهاي قاچاق موجود در انبار تمليکي توسط مقام قضايي و تعزيرات حکومتي مطابق قانون سريعا تعيين تکليف شود.
محسن حسين‌ميرزايي در سومين جلسه کميسيون برنامه‌ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه براي مبارزه با کالاي قاجاق نيازمند فرهنگ‌سازي هستيم، اظهار کرد: اعضاي اين کميسيون اقدامات لازم را در راستاي فرهنگ‌سازي انجام دهند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بايد به‌منظور حمايت از توليد کالاي ايراني در اولويت کاري قرار بگيرد، گفت: دستگاه‌هايي مانند صدا و سيما، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، اداره‌کل آموزش و پرورش در راستاي بصيرت‌افزايي براي عدم استفاده مردم از کالاي قاچاق اقدام کنند، حمايت از توليد داخل موجب اشتغال خواهد شد.

وي با بيان اينکه بايد نظارت بر جلوگيري از ورود و عرضه کالاي قاچاق و ارز در چهارمحال و بختياري و به‌ويژه در محورهاي مواصلاتي تشديد شود، خاطرنشان کرد: کالاهاي قاچاق موجود در انبار تمليکي توسط مقام قضايي و تعزيرات حکومتي مطابق قانون سريعا تعيين تکليف شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07