پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

زمين مورد نياز براي احداث باغ سلامت سالمندان در شهرکرد اختصاص پيدا کند

کد خبر: 179133 تاریخ انتشار: 1401/06/22 11:15:46
نمایش: 1594
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مقدمات احداث باغ سلامت سالمندي در شهرکرد فراهم شود، گفت: اختصاص زمين مورد نياز براي احداث اين باغ پيگيري شود، وجود مراکز نگهداري سالمندي ضروري است، اما سالمند بايد در کانون گرم خانواده نگهداري شود.

محسن حسين‌ميرزايي ۲۲ شهريورماه در شوراي سالمندان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه فعاليت در حوزه سالمندي براي آينده خودمان است، اظهار کرد: برنامه‌ريزي در حوزه سالمندي بايد منسجم‌تر باشد، سالمندان جامعه پدر و مادر خودمان هستند و بايد موضوعات مرتبط با سالمندان دلسوزانه‌تر برگزار شود.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: به سالمندان بايد توجه ويژه شود تا احساس نکنند که فراموشي سپرده شده‌اند، سالمندان سرمايه عظيم براي هر استان هستند و بايد از تجربيات آن‌ها استفاده کرد.
 

وي با تاکيد بر اينکه بايد سالمندان در تصميم‌سازي‌ها دخيل شوند، خاطرنشان کرد: مديران‌کل نيز نسبت به اجراي مصوبات شوراي سالمندان اهتمام ويژه داشته باشند.
 

حسين‌ميرزايي با اشاره به اينکه فرخشهر به‌عنوان شهر دوستدار سالمند معرفي شده است، گفت: بايد اين شهر به‌عنوان شهر پايلوت دوستدار سالمند در کشور الگو شود و همه دستگاه‌ها بايد همکاري لازم را با شهرداري فرخشهر داشته باشند.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه خيرين با اکسير دلسوزي در موضوعات مختلف ورود مي‌کنند، يادآور شد: بايد تمامي سالمندان در مباحث درآمدي، معيشتي و بيمه‌اي مورد توجه باشند.
 

وي با تاکيد بر اينکه مقدمات احداث باغ سلامت سالمندي در شهرکرد فراهم شود، بيان کرد: اختصاص زمين مورد نياز براي احداث اين باغ پيگيري شود، وجود مراکز نگهداري سالمندي ضروري است، اما سالمند بايد در کانون گرم خانواده نگهداري شود و بايد در اين زمينه فرهنگ‌سازي صورت بگيرد.
 

حسين‌ميرزايي ادامه داد: در هفته گراميداشت مقام سالمندان از بازنشستگان موفق دستگاه‌هاي اجرايي تقدير شود، همچنين برنامه‌هاي متفاوتي در اين هفته اجرا شود تا شاهد تغيير نگرش در خصوص سالمندان باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07