پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ايجاد فضاي ايمن مورد توجه مسئولان مرتبط با تحصيل دانش‌آموزان و دانشجويان باشد

کد خبر: 179194 تاریخ انتشار: 1401/06/28 18:16:29
نمایش: 1062
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به برگزاري حضوري مدارس و دانشگاه‌ها پس از دو سال شيوع ويروس کرونا گفت: ايجاد فضايي ايمن از لحاظ بهداشتي، آموزشي، فرهنگي و پرورشي مورد توجه مسئولان مرتبط با تحصيل دانش‌آموزان و دانشجويان باشد.
محسن حسين‌ميرزايي ۲۸ شهريورماه در شوراي اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: رسانه‌هاي گروهي و روابط‌عمومي دستگاه‌هاي اجرايي استان نسبت به اطلاع‌رساني و انعکاس اخبار مرتبط با مناسبت‌هاي پيش‌رو مانند عزاداري‌هاي دهه آخر ماه صفر، هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها اقدام کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به برگزاري حضوري مدارس و دانشگاه‌ها پس از دو سال شيوع ويروس کرونا افزود: ايجاد فضايي ايمن از لحاظ بهداشتي، آموزشي، فرهنگي و پرورشي مورد توجه مسئولان مرتبط با تحصيل دانش‌آموزان و دانشجويان باشد، همچنين رسانه‌هاي گروهي و فضاي مجازي به‌منظور جلب اعتماد خانواده‌ها براي آموزش حضوري دانش‌آموزان و دانشجويان تلاش کنند.

حسين‌ميرزايي تصريح کرد: در آستانه سال تحصيلي جديد از تمامي دانشگاه‌هاي چهارمحال و بختياري بازديد و وضعيت امکانات، تجهيزات، خوابگاه‌ها، کتابخانه‌ها، کارگاه‌ها، فضاي فيزيکي و سلف‌سرويس در مراکز آموزش عالي استان بررسي شد.

وي يادآور شد: مديران، مسئولان، استادان و آموزگاران دانشگاه‌ها و مدارس چهارمحال و بختياري رفتار مناسب با دانشجويان و دانش‌آموزان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به برنامه‌ريزي‌هايي براي اجراي به ويژه‌برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس در استان اظهار داشت: ۳۰ شهريورماه جاري آئين تجليل از ۱۰ هزار پيشکسوت ايثار و شهادت استان همزمان با سراسر کشور و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي از طريق ويدئو کنفرانس برگزار مي‌شود.

وي گفت: برنامه محوري اين ويژه‌برنامه با حضور ۳۰۰ نفر از پيشکسوتان دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختياري به ميزباني دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: برگزاري رژه موتوري و آئين عطرافشاني گلزار شهدا از ديگر برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس سال‌جاري در چهارمحال و بختياري به‌شمار مي‌رود.

وي افزود: رسانه‌هاي گروهي و فعالان فضاي مجازي براي اطلاع‌رساني گسترده مناسبت‌هاي درپيش‌رو تلاش و همکاري کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري شناسايي مسائل مهم در استان به‌منظور اولويت‌بندي براي اطلاع‌رساني را ضروري اعلام و تصريح کرد: اين مسايل پس از شناسايي به دبيرخانه شوراي اطلاع‌رساني استان اعلام تا راهکارهاي عملياتي براي رفع مشکلات احتمالي در بخش‌هاي مختلف ارائه شود.

وي يادآور شد: تلاش‌هاي اعضاي شوراي اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري براي انعکاس خدمات نظام جمهوري اسلامي و دولت سيزدهم همزمان با هفته دولت سال‌جاري مطلوب، قابل قدرداني و همراه با اُميدآفريني در جامعه بود.

حسين‌ميرزايي اظهار داشت: اطلاع‌رساني از اقدامات رزمندگان ايراني در دوران پُرافتخار دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌هاي جديد در دستور کار همگان باشد. 


در ادامه شهرام خواجوي- مديرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري نيز گفت: فضاي مجازي در زندگي تمامي مردم نقش بسته و وارد شده است.

وي تاکيد کرد: بيش از ۳۰۰ وظيفه در حوزه عفاف و حجاب به دستگاه‌هاي اجرايي اعلام و بر اجراي آن تأکيد شده است.

خواجوي افزود: ارزيابي اماکن عمومي و تجليل از نُخبگان حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در دستور کار قرار گرفته است.

مديرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: تمامي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي موظفند تا براي بهبود فضاي کنوني ادارات نسبت به اعمال سياست‌ها و برنامه‌هاي حوزه عفاف و حجاب اقدام کنند.

وي يادآور شد: توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص جهاد تبيين مي‌تواند به اجرايي شدن بهتر اهداف و برنامه‌هاي حوزه عفاف و حجاب کمک کند.

خواجوي تاکيد کرد: ارتقاي کمي و کيفي آگاهي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري از وظايف دستگاهي خود نسبت به حوزه عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06