پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کمبود ميني‌بوس براي سرويس مدارس در شهرکرد

کد خبر: 179212 تاریخ انتشار: 1401/06/29 21:29:10
نمایش: 850
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: باتوجه به کمبود ميني‌بوس براي سرويس مدارس از اتوبوس در مسيرهاي خاص مانند مدارس استعدادهاي درخشان استفاده کنيم تا در فرصت مقتضي مشکل کمبود رفع شود.

محمدکاظم منزوي ۲۹ شهريورماه در جلسه ويژه بررسي مسائل مربوط به بازگشايي مدارس در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه تعرفه سرويس مدارس در شهرکرد اعلام شده است، اظهار کرد: سقف هزينه دريافتي از والدين براي سرويس(خودروي سواري) به ازاي هر دانش‌آموز نبايد بيش‌تر از ۲۶۷ هزار تومان در ماه باشد.
 

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: نظارت بر شرکت‌هاي حمل و نقل دانش‌آموزان بايد با دقت انجام شود و هزينه مجاز به سمع و نظر والدين برسد، همچنين بايد شرکت‌هاي حمل و نقل سرويس مدارس نسبت به نصب قيمت، نصب مجوز صادره در محل شرکت اقدام کنند.
 

منزوي با بيان اينکه در حال حاضر 19 شرکت حمل و نقل دانش‌آموزان درشهرکرد داراي مجوز هستند، خاطرنشان کرد: مقرر شد، باتوجه به کمبود ميني‌بوس براي سرويس مدارس از اتوبوس در مسيرهاي خاص مانند مدارس استعدادهاي درخشان استفاده کنيم تادر فرصت مقتضي مشکل کمبود رفع شود.
 

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري عنوان کرد: اگر شرکت‌هاي حمل و نقل دانش‌آموزان نرخ مصوب را رعايت نکنند و يا از انعقاد قرارداد خودداري کنند، بايد مجوز فعاليت آن‌ها باطل شود و همچنين سهميه سوخت آن‌ها نيز قطع خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07