پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

درس مقاومت با جهادتبيين به نسل آينده منتقل شود

کد خبر: 179219 تاریخ انتشار: 1401/06/30 16:17:17
نمایش: 737
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: با جهاد تبيين درس مقاومت و استقامت به نسل‌هاي آينده منتقل مي‌شود.
غلامعلي حيدري ۳۰ شهريورماه  در سومين آئين تجليل و تکريم سراسري يک ميليون پيشکسوت دوران دفاع مقدس و مقاومت با حضور مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) به‌صورت ويدئوکنفرانس در دانشگاه شهرکرد بيان کرد: اندوخته‌هاي دوران دفاع مقدس و جنگ تحميلي فراوان است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در جنگ تحميلي يک تهديد بزرگ به فرصتي ارزشمند همراه با درس‌ها و عبرت‌ها تبديل و براي نسل امروز راهگشا شد.

حيدري تصريح کرد: دشمن هميشه با ترفندهاي خاص براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي تلاش مي‌کند و از دشمني و عداوت خود با جبهه حق کوتاه نمي‌آيد.

وي با اشاره به حوادث روزهاي سخت دفاع مقدس با بيشرين کمبودها يادآور شد: ايمان به خدا، شجاعت، اراده بلند و مقاومت ايرانيان در دوران دفاع مقدس اين خلأهاي مادي را ببراي هميشه تاريخ جبران کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري تأکيد کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که فتنه‌گران داخلي مانند ليبرال‌ها و منافقان زمينه تجاوز دشمن خارجي را هموار و با دشمن همکاري کردند.

وي تجاوز حزب بعث صدام به ايران بدون حمايت منافقان و ليبرال‌ها را غيرممکن دانست و اظهار داشت: بصيرت، روشن‌گري، استقامت و مقاومت راه خنثي‌سازي اين فتنه‌ها است.

حيدري انسجام ملت را فرصتي براي شکوفايي استعدادها اعلام و بيان کرد: دشمن با ترفندهايي به‌دنبال مخفي کردن و کم‌رنگ کردن واقعيت دفاع مقدس است.

وي اعتماد به جوانان، وحدت و همدلي را عامل اصلي فعاليت‌هاي بزرگ دانست و گفت: موفقيت در عمليات ثامن‌الائمه، فتح‌المبين، خيبر، والفجر ۸ و کربلاي ۵ از برکت‌هاي دوران دفاع مقدس به‌شمار مي‌رود.

استاندار چهارمحال و بختياري هفته دفاع مقدس را فرصت خوبي براي جهاد تبيين اعلام و تأکيد کرد: فرهنگ‌سازي براي تکريم يادگاران دوران دفاع مقدس و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان در دستور کار باشد.

وي گفت: تسريع در روند تبديل وضعيت استخدامي فرزندان ايثارگران، تکميل موزه دفاع مقدس و تکميل يادمان‌هاي شهداي گمنام چهارمحال و بختياري با اولويت پيگيري و اجرايي شود.

حيدري بيان کرد: کارهاي جهادي دولت در يک‌سال اخير مانند بيمه شدن ۵ ميليون نفر، عضويت در سازمان شانگهاي، تلاش براي رونق اقتصادي، حضور در کنار مردم هنگام بروز حوادث باعث افزايش تاب‌آوري مردم مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: تکميل خانه افراد بي‌بضاعت، ساخت مدرسه، آب‌رساني آشاميدني، برق‌رساني و آسفالت جاده روستاي لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختياري از اقدامات دولت انقلابي سيزدهم است.

حيدري تصريح کرد: اعتبارات سفر رئيس‌جمهور به چهارمحال و بختياري در حوزه‌هاي زيرساختي، کشاورزي، عمراني، راه‌سازي، بهداشت و درمان، فرهنگي و اقتصادي برکت‌هاي مطلوبي براي استان داشت.

وي يادآور شد: تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي نيمه‌تمام چهارمحال و بختياري از مهم‌ترين اولويت‌هاي مسئولان ارشد استان به‌شمار مي‌رود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07