پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به‌مناسب آغاز هفته دفاع مقدس

کد خبر: 179226 تاریخ انتشار: 1401/06/31 12:56:28
نمایش: 674
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري طي پيامي چهل و دومين سالگرد آغاز هفته دفاع‌مقدس را تبريک گفت.
متن پيام غلامعلي حيدري بدين شرح است:

هشت سال دفاع مقدس سند افتخار جمهوري اسلامي براي مبارزه و ايستادگي دليرمردان و دلير زنان اين سرزمين در برابر دژخيمان است، مردمي که با دست خالي جانانه در مقابل پيش‌روي دشمن ايستادند و اجازه ندادند حتي يک وجب از خاک اين ميهن جدا شود و دشمن  در اوج درماندگي و عجز شکست را پذيرفت.

در طول دوران دفاع مقدس به دليل ايستادگي و مردانگي جانبازان، شهدا و رزمندگان در مقابل دشمن پيروز شديم و يک مقطع خوب و درخشان در تاريخ کشور ثبت شد و اين پيروزي لکه ننگي براي دشمنان جمهوري اسلامي محسوب مي‌شود و همگان امروز به عزت و اقتدار جمهوري اسلامي در منطقه و جهان معترف هستند.


دشمن به دنبال نااميد کردن مردم نسبت به انقلاب و دستاوردهاي نظام اسلامي بوده و با استفاده از فناوري روز و امکانات فراوان رسانه‌اي به دنبال ضعيف نشان دادن نظام و ضربه زدن به نظام است، قطعا براي مقابله با دسيسه‌هاي دشمن به يک جهاد نياز داريم.

اينجانب ضمن پاسداشت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس و تبريک اين ايام غرور آفرين به خانواده هاي شهدا، ايثارگران، آزادگان رزمندگان و شهروندان سرافراز استان چهارمحال و بختياري که هر کدام به نوعي قهرمانانه در مقابل جبهه متحد استکبار در دفاع از تماميت ارضي کشور ايستادند، اين هفته را گرامي مي‌دارم و براي همگان توفيق در سايه مقام معظم رهبري را خواستارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07