پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حمايت از دانش‌آموزان بي‌بضاعت در دستور کار قرار بگيرد

کد خبر: 179229 تاریخ انتشار: 1401/06/31 14:18:18
نمایش: 788
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه حمايت از دانش‌آموزان بي‌بضاعت در دستور کار قرار بگيرد، گفت: براي جلوگيري از ايجاد ترافيک، ساعت کاري مدارس همجوار بايد با يکديگر متفاوت باشد.

غلامعلي حيدري ۳۱ شهريورماه در شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بخش اعظمي از شخصيت دانش‌آموزان در مدارس شکل مي‌گيرد، اظهار کرد: دانش‌آموزان در سن حساسي قرار دارند و بايد در مدارس به سمت تربيت انسان‌هاي فرهيخته گام برداريم، اگر به وظيفه خود در تربيت دانش‌آموزان به خوبي عمل نکنيم، قطعا عواقب آن را خواهيم ديد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه پس از دوسال از شيوع بيماري کرونا شاهد بازگشايي کاملا حضوري مدارس هستيم، گفت: بايد راهبردها تبديل به دستورالعمل اجرايي شود، تمامي دستگاه‌هاي اجرايي بايد به وظايف خود در اين حوزه عمل کنند و فضاسازي محيط مدارس به‌صورت جذاب انجام شود تا دانش‌آموزان با شور و اشتياق در مدرسه حاضر شوند.
 

وي افزود: تلاش شود تا چند ماه آينده سالن‌هاي ورزشي نيمه‌تمام در حوزه آموزش و پرورش در چهارمحال و بختياري تکميل و به بهره‌برداري برسد، اين کار سرانه ورزشي در مدارس را افزايش خواهد داد.
 

حيدري با تاکيد بر اينکه بازگشايي مدارس با گرداميداشت هفته دفاع مقدس متقارن شده است، عنوان کرد: بايد فضاي مدارس معنوي شود، مدارس مزين به تصاوير شهداي فرهنگي و دانش‌آموز شوند، همچنين از ظرفيت تشکل‌هاي دانش‌آموزي به خوبي استفاده شود.
 

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: هزينه شهريه و سرويس مدارس ساماندهي شود، بايد امورات مربوط به معلمان و دانش‌آموزان براي جلوگيري از هرگونه اعتراض و گلايه‌مندي پيگيري شود.

وي با تاکيد بر اينکه نگاه آموزش و پرورش در مناطق ۱۷‌گانه در چهارمحال و بختياري بايد عدالت‌محور باشد، گفت: بايد به وضعيت مدارس در مناطق محروم و ناحيه غرب شهرکرد توجه جدي صورت بگيرد.
 

حيدري با بيان اينکه بايد شوراهاي آموزش و پرورش در شهرستان‌ها فعال شود، خاطرنشان کرد: رقابت سالم در مدارس شکل بگيرد، همچنين انجمن‌هاي اوليا و مربيان در مدارس فعال شوند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: بايد مصوبات سفر رياست جمهوري در استان اجرايي شود، همچنين در کوتاه‌ترين زمان مدارس نيمه‌تمام تکميل و به‌بهره‌برداري برسد، تمامي مدارس کانکسي در استان جمع‌آوري شود.
 

وي در پايان با تاکيد بر اينکه حمايت از دانش‌آموزان بي‌بضاعت در دستور کار قرار بگيرد، عنوان کرد: براي جلوگيري از ايجاد ترافيک، ساعت کاري مدارس همجوار بايد با يکديگر متفاوت باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07