پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آماده شدن پرديس دانش بنيان در شهرک صنعتي شهرکرد

کد خبر: 190808 تاریخ انتشار: 1401/12/25
نمایش: 915
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري به آماده شدن پرديس دانش‌بنيان در شهرک صنعتي شهرکرد اشاره و تاکيد کرد: ۲۲ سوله با هزينه شرکت شهرک‌هاي صنعتي به‌منظور اجاره به شرکت‌هاي دانش‌بنيان در حال ساخت است.

محمدکاظم منزوي روز پنجشنبه در نشست استاندار چهارمحال و بختياري با خبرنگاران افزود: در حوزه دانش‌بنيان برنامه‌هاي سال‌جاري در راستاي تقويت زيرساخت‌ها و افزايش توليد قرار گرفت.

وي افزود: براي نخستين بار دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري روبه‌روي شرکت‌هاي دانش‌بنيان قرار گرفتند تا از توان آنان براي اشتغال‌زايي و توسعه بهره‌گيري کنند.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري به برنامه‌ريزي براي واگذاري ۳۰۰ قطعه زمين به اصناف مختلف در شهرک صنعتي شهرکرد اشاره و تصريح کرد: توسعه زيرساخت‌هاي شهرک‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري به‌طور جدي در دستور کار قرار دارد.

منزوي يادآور شد: حساب اصلي و گردش مالي تمامي شرکت‌هاي مادر چهارمحال و بختياري به بانک‌هاي استان منتقل شده که در افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي استان مؤثر است.

وي با اشاره به نرخ بالاي اجاره‌بهاي مسکن در چهارمحال و بختياري اظهار داشت: رفع اين مشکل در توان استان نبود و به‌دنبال تصويب قانون از طريق مجلس شوراي اسلامي هستيم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07