پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکيد بر آگاهي‌بخشي براي پيشگيري از شيوع گسترده کرونا در استان

کد خبر: 190813 تاریخ انتشار: 1401/12/27 09:46:07
نمایش: 1957
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اگرچه مراکز درماني استان براي درمان و خدمات‌دهي بيماران مبتلا به کرونا در حالت آماده‌باش است اما آنچه در اولويت و اهميت بيشتري قرار دارد اطلاع‌رساني، آموزش و آگاه‌سازي براي پيشگيري از ابتلا است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محسن حسين‌ميرزايي روز شنبه 27 اسفند در ستاد کروناي اين استان افزود: بي‌شک همگان اسفند 98 و پيک هاي شيوع کرونا در کشور و استان را به ياد دارند روزهاي پراسترس و ناآرامي که منجر به ايجاد محدوديت هاي شديدي شد، از همين رو بايد تا مي‌توان با پيشگيري از شيوع ويروس و رعايت دستورالعمل‌ها، از تکرار اين روزها جلوگيري کنيم.

وي ادامه داد: امسال نشاط و شور خوبي بر بازار استان حاکم است و اين آرامش و امنيت را مرهون مجاهدت هاي کادر درمان و دستگاه‌هاي مختلف براي مديريت و جلوگيري از شيوع کرونا هستيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: بايد از ظرفيت رسانه‌ها، گروه‌هاي مرجع و همچنين شبکه شاد براي آگاهي‌رساني و بصيرت‌افزايي مردم به نحو مطلوبي بهره گيري کرد.

حسين‌ميرزايي خاطرنشان کرد: پيش بيني مي شود امسال با حجم زيادي از مسافران در استان روبرو شويم که مي طلبد در ضدعفوني کردن مکان هاي اقامتي و تامين سلامت شهروندان و مسافران اقدامات لازم انجام گيرد.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07