پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار فرا رسيدن سال جديد را تبريک گفت

کد خبر: 190836 تاریخ انتشار: 1402/01/01 12:08:45
نمایش: 871
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري طي پيامي سال جديد را تبريک گفت و اين نويد را داد تا در سال جديد با اهتمام دولت مردمي سيزدهم تحول بزرگي در راستاي سازندگي و توسعه اين استان شکل گيرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري در اين پيام يادآور شد: فرارسيدن سال نو را خدمت هم استاني‌ها تبريک مي‌گويم، اميدوارم امسال سال پرخير و سرشار از معنويت و شادي باشد و سال جديد با ماه مبارک رمضان و ماه خدا همراه است اين ماه پرفضيلت را هم تبريک عرض مي‌کنم.

وي تاکيد کرد: سال گذشته را با فراز و نشيب پشت سرگذاشتيم ،البته محاسن و اتفاقات خوبي هم داشتيم حوادثي هم داشتيم که با همکاري و با درصحنه بودن مردم سپري شد.

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: اتفاق خوب سفر رييس جمهور به استان بود که منشا خير و برکت بود، اين نويد را به مردم مي‌دهم که تمام مسائل استان از وزرا و معاونان رئيس جمهور پيگيري مي‌شود.

به گفته حيدري، با اختصاص اعتبار چهارمحال و بختياري کارگاه فعال تبديل شده که با پشت سرگذاشتن سرما طرح‌ها مجددا فعال مي‌شود.

وي با قدرداني از حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف انقلاب اسلامي اظهار داشت: همچنين از حضور مردم در صحنه به خصوص در راهپيمايي ۲۲ بهمن تشکر مي‌کنم که اجازه عرض اندام به دشمن ندادند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06