پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

 چهارمحال و بختياري سال جديد را پرکار شروع کرد

کد خبر: 190839 تاریخ انتشار: 1402/01/01 13:12:43
نمایش: 894
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در نخستين روز از سال 1402 با همراهي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و مديرعامل بانک رفاه کارگران در سفر به اين استان مطالبات و دغدغه‌هاي استان را پيگيري کرد که با پاسخ مثبت وزير همراه شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز سه شنبه به همراه وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي پس از اداي احترام به مقام شامخ شهداي شهرکرد از مرکز توانبخشي يکتاي شهرکرد ديدن کرد.

در اين ديدار سيد صولت مرتضوي دستور داد تا کمبود تجهيزات و امکانات اين مرکز تامين شود و پس از شنيدن مطالبات و دغدغه‌هاي پرسنل اين مرکز قول داد تا اين مشکلات برطرف شود.

پس از آن وزير تعاون، استاندار چهارمحال و بختياري، نماينده مردم شهرستانهاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي از بيمارستان امام علي فرخشهر  بازديد و با اهداي گل از بيماران اين مرکز عيادت کردند.

در اين ديدار استاندار چهارمحال و بختياري خواستار اختصاص امکانات و اعتبارات بيشتر به ويژه در حوزه بهداشت و درمان شد که وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي دستور داد تا مصوبات سفر اخير مديرعامل تامين اجتماعي کشور به استان در خصوص احداث پنج مرکز درماني و تامين تجهيزات پيشرفته درماني سرعت داده شود.

در ادامه سفر از 2 طرح دانش بنيان شرکت شيرخشک پگاه رونمايي و عمليات اجرايي 2 طرح توسعه خط توليد اين شرکت گلنگ زني شد.
مديرعامل بانک رفاه کارگران نيز در اين سفر تاکيد کرد که طرح هايي که ماده 23 دارد مشکل تامين منابع ندارد و مصوبات سال گذشته با جديت پيگيري مي شود.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، تلاش‌هاي استاندار براي تامين منابع و تحقق مصوبات سفر را مجدانه و بي وقفه دانست و گفت: استاندار و نمايندگان مجلس براي تامين مطالبات و رفع دغدغه‌هاي استان پيگيري‌هاي بسياري دارند که بي شک اين تلاش‌ها به نتيجه منجر مي‌شود.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07