پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

خبرهاي خوب وزير کار براي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 190840 تاریخ انتشار: 1402/01/02 13:58:13
نمایش: 985
اخبار
وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعي در دومين روز از سفر خود به استان چهارمحال و بختياري قول داد تا اعتبار لازم براي تکميل طرح الحاقي بيمارستان هاجر شهرکرد تامين شود.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، سيد صولت مرتضوي روز چهارشنبه دوم فروردين در بازديد از طرح الحاقي بيمارستان هاجر شهرکرد افزود: به جد پيگير هستيم تا با هماهنگي بين بخشي، منابع لازم براي تکميل طرح الحاقي بيمارستان هاجر تامين و براي سفر بعدي رييس‌جمهور به درصد بالايي از پيشرفت برسد.

وي ادامه داد: طرح الحاقي بيمارستان هاجر از سال‌هاي قبل شروع شده است اما به سبب کمبود منابع مالي سال‌ها راکد مانده بود اما با اهتمام دولت سيزدهم روند اجراي آن سرعت گرفته است.

مرتضوي تصريح کرد: در سفر اول رييس‌جمهور ۲۰۰ ميليارد تومان اعتبار به اين طرح اختصاص يافت و علاوه بر آن در رديف ملي هم بودجه دارد.

به گفته وي اين طرح در حال حاضر ۷۰ درصد پيشرفت فيزيکي دارد دارد و تلاش مي شود با تزريق منابع جديد در سفر بعدي رييس جمهور به پيشرفت بالايي رسيده باشد.

تکميل طرح هاي ورزشي وزارت رفاه در استان  تا نيمه نخست امسال 

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي همچنين در همين روز از مجتمع ورزشي شهداي کارگر شهرکرد نيز ديدن  کرد و قول داد که تمامي طرح هاي ورزشي اداره کل تعاون استان ظرف 6 ماه نخست امسال بهره برداري شود.

مرتضوي افزود: براي تکميل مجموعه ورزشي شهرکرد سه ميليارد تومان نياز است که اين اعتبار هر چه سريع‌تر براي استان آزاد مي‌شود و پيش‌بيني مي‌شود که در سوم خرداد افتتاح شود.

وي ادامه داد: مجموعه استخر فارسان، باباحيدر و بروجن نيز تا ۶ ماهه نخست امسال تامين اعتبار و تکميل مي شود.

پيگيري مشکلات واحدهاي صنعتي استان

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي همچنين در آيين کلنگ زني طرح توسعه يک واحد صنعتي در استان نيز حضور پيدا کرد و قول داد تا مشکلات اين واحد نيز با رايزني با مديران ارشد کشوري برطرف شود.

 

 

اخبار مرتبط

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07