پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار: تحقق شعار سال در راس برنامه‌هاي استان

کد خبر: 190841 تاریخ انتشار: 1402/01/02 14:04:03
نمایش: 951
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي تحقق شعار مبني بر مهار تورم و رشد توليد، حمايت از بخش توليد و سرمايه‌گذاري در اولويت برنامه هاي استان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري شامگاه چهارشنبه دوم فروردين در نشست وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با تعدادي از صنعتگران اين استان افزود: حمايت از توليد و رفع موانع فعاليت هاي صنعتي در استان از مهم‌ترين برنامه هاي استان است و اين مهم در سال جديد با جديت و اهتمام بيشتري دنبال مي شود.

وي ادامه داد: يکي از معضلات اصلي استان نرخ بالاي بيکاري است که اگر اين چالش مهار نشود به‌دنبال آن آسيب هاي اجتماعي و حاشيه نشيني گسترش پيدا مي کند از همين رو بايد با حمايت از بخش توليد، فرصت هاي شغلي براي جوانان جوياي کار فراهم کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري بر ضرورت ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي واحدهاي صنعتي استان تاکيد کرد و گفت: اين استان جوانان مستعد و فعالي دارد که با فراهم کردن زيرساخت هاي ورزشي و ايجاد شغل مي توان اين استعدادها را شکوفا کرد.

حيدري خاطرنشان کرد: صنايع در استانهاي ديگر باشگاه داري مي کنند اما در استان ما چنين مسيولين هايي از سوي صنايع فعال ايفا نمي شود که بايد در اين خصوص تجديدنظر شود.

وي افزود: همچنين مي طلبد تا صنايع و واحدهاي توليدي استان حساب هاي خود را در بانک هاي قرض الحسنه انتقال دهند تا از اين محل بتوان تسهيلات مشاغل خانگي و خرد در اختيار متقاضيان قرار داد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07