پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دولت سيزدهم زمينه مناسبي براي رشد و توسعه کشور فراهم کرده است

کد خبر: 190998 تاریخ انتشار: 1402/01/25 06:04:23
نمایش: 533
اخبار
معاون پارلماني رييس‌جمهور گفت: دولت سيزدهم با عزم جدي و مجاهدت زمينه مناسبي براي رشد و پيشرفت کشور فراهم کرده و اين تلاش‌ها تا رفع کامل مطالبات و دغدغه‌هاي مردم ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، سيد محمد حسيني روز جمعه در نشست با استادان دانشگاهي چهارمحال و بختياري اظهار داشت: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي دشمن همواره در تلاش بوده است تا ايران را در انزوا و تنگنا قرار دهد اما اين تلاش‌ها با حضور در صحنه و هوشياري مردم و درايت رهبر معظم انقلاب خنثي شده است.

وي ادامه داد: در همين راستا دولت سيزدهم نيز در عرصه داخلي و خارجي تلاش‌ها و برنامه‌هاي بسياري دارد که زمينه رشد و توسعه کشور را فراهم کرده است.

معاون پارلماني رييس‌جمهور تصريح کرد: اين دولت از ابتدا اعلام کرد که ايران سياست متوازن دارد و فقط نگاه به چند کشور اروپايي ندارد و در تلاش است تا با همه کشورهاي جهان از جمله کشورهاي همسايه و کشورهاي قدرتمند اقتصادي ارتباط برقرار کند که اين سياست جواب داد و موثر واقع شد

حسيني ادامه داد: ايران در دولت سيزدهم به عضويت سازمان شانگهاي درآمد و امروز روابط ايران و چين بسيار جدي‌تر از گذشته شده است.

وي با بيان اينکه مقاومت شکل گرفته در منطقه در حال تسري به ديگر نقاط جهان است، اظهار داشت: امروز مردم کشورهايي نظير کلمبيا و برزيل نيز چشم اميدشان به سياست‌هاي ضداستکباري است و اين روند نويدبخش آينده بهتر براي منطقه و جهان است.

معاون پارلماني رييس‌جمهور به تلاش‌هاي انجام شده در داخل کشور نيز اشاره کرد و گفت: دولت سيزدهم خدمات و برنامه‌هاي قابل توجهي در اين مدت انجام داده است اما به سبب گراني و تورم که درد مزمن چندين ساله است شيريني دستاوردها و اقدامات هنوز به کام مردم ننشسته است و اميد مي رود در ادامه اين خدمات براي مردم ملموس و عيني باشد.

حسيني خاطرنشان کرد: به طور مثال تامين آب پايدار در استان‌هاي چهارمحال و بختياري، خوزستان، همدان و سيستان و بلوچستان نمونه بارزي از خدمات‌رساني دولت به مردم است.

وي، انسجام و همدلي داخلي را لازمه پيشبرد بهتر امور دانست و گفت: انتظار مي‌رود اساتيد دانشگاهي هم در اين خصوص دولت را کمک کنند و اگر نقد و مطالبه اي وجود داشته باشد گوش شنوا وجود دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06