پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

جانبازان به منزله کتاب صبر و درس مقاومت هستند

کد خبر: 20226 تاریخ انتشار: 1397/03/23 06:14:14
نمایش: 2010
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري: هر يک از جانبازان به منزله کتاب صبر و درس مقاومت براي ما هستند و انگيزه‌ها و صبوري و ظرفيت در افراد را بالا مي‌برند.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، " اقبال عباسي" در مراسم افطاري در جمع جانبازان قطع نخاعي استان و خانواده هاي معظم اين عزيزان در مجتمع لاله شهرکرد حاضر شد و از نزديک با اين يادگاران دفاع مقدس به گفتگو پرداخت.
 
استاندار چهارمحال و بختياري در حاشيه اين مراسم در گفتگو با خبرنگاران، حضور در جمع اين عزيزان را افتخاري بزرگ دانست که در قالب يک افطاري معنوي انجام شد و اظهار داشت: ايثارگران سرمايه هاي ملي هستند و خدا را شاکرم در جمع اين عزيزان حاضر شدم تا از نزديک با مسائل و مشکلاتشان آشنا شوم .
 
وي خاطر نشان ساخت: از خدا ميخواهيم که از مشکلات همه اين عزيزان بکاهد و شفاي عاجل به ايشان عنايت کند و دشواريهاي ظاهري آنها را برطرف نمايد و به ما نيز توفيق دهد تا به وظايف ذاتي خود در قبال اين عزيزان عمل کنيم.
 
عالي ترين مقام اجرايي استان چهارمحال و بختياري در خصوص برگزاري چنين مراسمي اظهار داشت: برگزاري چنين  جلساتي با حضور اين عزيزان، موجب دلگرمي مسئولين مي شود و مردم نيز از اين عزيزان روحيه مي گيرند.
 
وي تصريح کرد: هر يک از اين جانبازان عزيز به منزله کتاب صبر و درس مقاومت براي ما هستند و انگيزه ها و صبوري و ظرفيت در افراد را بالا مي برند
 
استاندار چهارمحال و بختياري در پايان اين گفتگو عنوان داشت: مردم با ديدن اين عزيزان به ياد حفظ امنيت مملکت مي افتند و متوجه مي شوند که چه جانهايي فدا شده و چه افرادي سلامتي خود را از دست داده اند تا ما بتوانيم امروز در امنيت لازم و آرامش زندگي کنيم و بدانيم که هر گونه خدمت ، توجه و احترام از اين عزيزان نبايد دريغ شود و حداقل کاري که بايد بکنيم اين است که اين عزيزان را روي چشم خود نگه داريم و مطالباتشان را پاسخگو باشيم.
 
گفتني است در حاشيه اين مراسم، استاندار چهارمحال و بختياري در منزل يکي از جانبازان بستري حضور يافت و از ايشان عيادت و دلجويي کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05