پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مديران براي ارتقاي زندگي مردم برنامه ريزي دقيقي داشته باشند

کد خبر: 20251 تاریخ انتشار: 1397/03/25
نمایش: 2102
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي با تبريک عيد سعيد فطر، مديران اين استان را به گره گشايي از مشکلات مردم و برنامه ريزي دقيق براي ارتقاي معيشت آنها فراخواند.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، اقبال عباسي در اين پيام تاکيد کرده است: عيد فطر ماحصل نور بندگي است که قلب مردم را تابناک‌تر از هميشه کرده است.
اين پيام ادامه مي دهد: 30 روز اطاعت امر پروردگار در ماه مبارک رمضان گواهي است بر فرصتي دوباره که هر نفسي را در هر کجا مي‌شود با نور الهي هدايت کرد، اين شادي عمومي، اين عيد مبارک، بشارتي ابدي است بر آن قول ملکوتي که: «بعد از هر سختي، آساني هست».
اين پيام مي افزايد: اکنون که خلق روزه‌دار در استان زيباي چهارمحال و بختياري در آستانه‌ عيد مبارک فطر هستند، اينجانب با دعا به درگاه حضرت حق، براي افزايش برکت و گسترش نيکي، بر خود واجب ديدم تا ضمن تبريک چنين عيد سعيد و فرخنده‌اي، خدمت مردم و مسئولان همان‌طور که همواره بر حقوق اقشار آسيب‌پذير تاکيد داشته‌ام، بار ديگر نيز مسئولان امر را به دقت نظر بيشتر، خصوصا در زمينه‌ برنامه‌ريزي جهت ارتقاي کيفيت زندگي اين مردم شريف دعوت کنم.
عباسي در اين پيام تصريح کرده است: از دستگاه‌هاي اجرايي مي خواهم که با شناسايي دقيق گرفتاري‌هاي مردم، بي‌دريغ با نهايت تلاش در جهت رفع مشکلات کوشا باشند، زيرا خداوند بار سنگين مسئوليت خدمت‌رساني را بر عهده ما گذاشته و بي‌شک بايد در برابر پروردگار پاسخگو باشيم. 
وي افزود: از مردم شريف استان خواهشمندم با گسترش همدلي و وفاق در جامعه در هر کجا که هستند، مشوقي براي بهبود شرايط و گسترش آباداني استان باشند.
در بخش ديگري از پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري آمده است: استان چهارمحال و بختياري با داشتن مردمي آگاه با تنوع قومي و فرهنگي ارزشمندي که دارند، بي‌ترديد زير سايه الطاف الهي، خصوصا در ايام خجسته‌اي چون ماه مبارک رمضان و عيد فطر مي‌تواند بيش از هميشه مسير توسعه و تعالي را طي کند.
اين پيام در پايان مي افزايد: بنده نيز به عنوان استاندار چهارمحال و بختياري و خدمت‌رسان اين مردم، بار ديگر ضمن تجديد عهد با آحاد جامعه، عنوان مي‌کنم که دولت تدبير و اميد در اين استان، تمام تلاش خود را در جهت بهبود شرايط مردم و گره گشايي از امورات به کار خواهد بست، باشد که همگي در پيشگاه خداوند بزرگ سربلند و سر فراز باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05