پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

از جوانان جوياي کار در تامين نيروي انساني آموزش و پرورش استفاده شود

کد خبر: 20252 تاریخ انتشار: 1397/03/28 08:23:18
نمایش: 1992
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از جوانان جوياي کار و با انگيزه به جاي بازنشستگان به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز آموزش و پرورش استان، استفاده شود.
اقبال عباسي 27 خردادماه در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: به منظور کمبود نيروي انساني آموزش و پرورش براي سال تحصيلي 98-97 از نيروهاي جوان جوياي کار و با انگيزه به شکل حق التدريس، به جاي بازنشستگان استفاده شود.
 
وي افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش اين موضوع را در صورت نياز با وزرات آموزش و پرورش  مکاتبه کند تا تصميمات لازم اتخاذ شود.
 
عباسي تصريح کرد: فرآيند نقل و انتقال فرهنگيان نيز از اين پس با حساسيت بيشتر بررسي شود تا  آموزش و پرورش در تامين نيروي انساني با مشکل مواجه نشود.

عباسي با تاکيد بر اينکه استفاده از جوانان در تامين نيروي انساني مورد نياز آموزش و پرورش يک مسير مطلوب است، تصريح کرد: اداره‌کل اموزش و پرورش استان با خريد خدمت، برون سپاري، اخذ مجوز و در نهايت تجديد نظر در  پذيرش بازنشستگان  و استفاده از نيروي جوان کمبود نيروي انساني خود را جبران کند. 

عباسي گفت: اداره‌کل اموزش و پرورش موظف است مکاتبات لازم را با دستگاه‌هاي اجرايي متولي امر در استان به منظور ميزباني با کيفيت مسابقات ورزشي دانش‌آموزان دختر و پسر کشور در شهرکرد را انجام دهد. 

وي ادامه داد: استفاده از ظرفيت روحانيون در خوابگاه‌هاي محل استراحت دانش‌آموزان مورد توجه قرار گيرد.

عباسي اضافه کرد: تدراکات، پشتيباني و موضوعات فرهنگي به نحو مطلوب مد نظر قرار گيرد و در اماکن تفريحي نظارت لازم بر امور بهداشت محيط به طور کامل انجام شود.

وي خاطرنشان کرد: به منظور برقراري امنيت مسابقات ورزشي دانش‌آموزان کشور، موضوعات در شوراي تامين شهرستان‌ها و استان مطرح شود.

عباسي وجود اماکن تفريحي و استفاده از پتانسيل هاي توريستي و دارا بودن ارتفاع از سطح دريا را از ظرفيت‌هاي استان برشمرد و گفت: با استفاده از اين قابليت ها چهارمحال و بختياري شناسانده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05