پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ظرفيت هاي قابل توسعه شهرستان شهرکرد شناسايي شوند

کد خبر: 20259 تاریخ انتشار: 1397/03/28 19:28:15
نمایش: 2107
اخبار
فرماندار جديد شهرستان شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختياري و نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي روز دوشنبه معرفي و کار خود را آغاز کرد.
استاندار چهارمحال و بختياري در آيين تکريم و معارفه فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اينکه ظرفيت هاي قابل توسعه شهرستان شهرکرد شناسايي شوند، اظهار داشت: شهرستان شهرکرد يکي از شهرستان هاي پر ظرفيت و پر پتانسيل استان چهارمحال و بختياري است که بايد مسير توسعه اين شهرستان از شتاب بيشتري برخوردار شود.
 
عباسي اضافه کرد:با وجود نظرات و پيشنهادات بسياري که در پي انتصاب فرماندار جديد شهرکرد وجود داشت ، از اين انتخاب راضي هستم و عنوان مي کنم انتخاب وي يکي از مناسب ترين انتخاب ها بوده است.
 
اقبال عباسي با بيان اينکه فرمانداران، نماينده حاکميت در شهرستانها هستند، توصيه کرد: فرمانداران نماينده همه گروه ها و سلايق سياسي و اجتماعي باشند و پيشنهادات منطقي و اصولي را بپذيرند.

وي، برنامه ريزي، ايجاد هماهنگي بين دستگاه هاي اجرايي، پيگيري امور و نظارت و ارزيابي را چهار وظيفه محوري فرمانداران برشمرد و گفت: انتظار مي رود مديران نظام جمهوري اسلامي در انجام وظيفه خود ابتدا به خدا و سپس متکي بر شايستگي و تلاش خود باشند.
 
وي با اشاره به نقش فرمانداران در مسير توسعه شهرستان ها، بيان کرد:  فرمانداران نقش مهمي در توسعه يک منطقه دارد و بايد با تمام توان در مسير توسعه منطقه تحت نظر خود حرکت کنند.
 

فرماندار جديد شهرستان شهرکرد نيز در اين آئين با تاکيد بر بهره گيري از تمام ظرفيت ها و قابليت هاي اين شهرستان، اظهار کرد: بي شک در مسير رشد و توسعه شهرستان پيگيري منافع عمومي بر منافع شخصي و گروهي ارحجيت دارد و اين مهم را سرلوحه کار خود قرار مي دهم.

عبدالعلي ارژنگ افزود: شهرکرد بعنوان مرکز استان بايد از جايگاه بهتري برخوردار شود و اين موضوع مستلزم توجه ويژه مسئولان يه اين شهرستان است.

وي خاطرنشان کرد: کار و تلاش و خدمت رساني به مردم را در راس برنامه هاي خود قرار داده و اميد مي رود در مسير تحقق سياست هاي دولت تدبير و اميد گام هاي اساسي بردارم.


در اين آئين از خدمات حميد ملکپور دهکردي فرماندار سابق شهرستان شهرکرد قدرداني و عبدالعلي ارژنگ به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي شد.





 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05