پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مديران و مردم بايد در امر مقابله، درمان و پيشگيري از گسترش مواد مخدر در جامعه بيش از پيش همگام و همراه باشند

کد خبر: 20386 تاریخ انتشار: 1397/04/17
نمایش: 1962
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري:مسوولان ، مديران، تصميم گيران و مردم بايد در امر مقابله، درمان و پيشگيري از گسترش مواد مخدر در جامعه بيش از پيش همگام و همراه باشند.
استاندار چهارمحال وبختياري روز يکشنبه در همايش صيانت و گفتمان سازي امر اجتماعي شدن مبارزه بامواد مخدر افزود: مسوولان ، مديران، تصميم گيران و مردم بايد در امر مقابله، درمان و پيشگيري از گسترش مواد مخدر در جامعه بيش از پيش همگام و همراه باشند.

اقبال عباسي افزود: خانواده ها و اعضا جامعه نبايد بيماري اعتياد را مخفي کنند تا بتوان براي درمان و مقابل با اين بلاي خانمانسوز برنامه ريزي کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري نيز با اشاره به موقعيتي که ايران در آن قرار گرفته است، گفت: هم ايران و هم چهارمحال و بختياري محور ترانزيت مواد مخدر است.

اقبال عباسي با بيان اينکه کشورهاي استکباري هميشه به دنبال منافع خود هستند، ادامه داد: در حال حاضر 30 درصد تجارت جهاني در حوزه انواع مواد مخدر صورت مي‌گيرد.

وي با تأکيد بر اينکه استکبار جهاني به‌دنبال تامين منافع خودش است که يک روز آن‌را با جنگ و روز ديگر با قاچاق و فروش مواد مخدر تامين مي‌کند، عنوان کرد: دشمنان اين ملت با ايراني آباد مشکل دارند به همين دليل از مواد مخدر براي گرفتاري جوانان ايراني بهره مي‌برند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در اين شرايط نقش رسانه‌ها، روحانيون، کنگره شصتي‌ها و سمن ها بسيار مهم است، بر لزوم اجتماعي شدن مبارزه با مواد مخدر تأکيد و تشريح کرد: بايد تلاش کنيم تا عرصه بام ايران را براي سوداگران مرگ خالي نکنيم.

 در اين همايش از خانواده 26 شهيد مبارزه با مواد مخدر، جمعي فعالان حوزه پيشگيري، درمان و مقابله و سفيران اين حوزه تقدير شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07