پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مديرکل نوسازي مدارس چهارمحال و بختياري معرفي شد

کد خبر: 20387 تاریخ انتشار: 1397/04/17
نمایش: 1953
اخبار
مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس چهارمحال و بختياري در مراسمي با حضور استاندار و جمعي از مديران معرفي شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در اين مراسم با اشاره به نقش مهم تعليم و تربيت در رشد و آباداني جوامع، اظهار کرد: بي شک آموزش و پرورش و نهادهاي مرتبط با اين مجموعه نقش مهم و اثرگذاري در تربيت صحيح آينده سازان کشور دارند و بايد در ايفاي نقش خود به نحو شايسته تلاش کنند.

اقبال عباسي ادامه داد: در استان نيز تلاش هاي خوبي در حوزه نوسازي و تجهيز مدارس انجام گرفته و اين امر مي طلبد تا در ادامه نيز تلاش ها براي رونق و آباداني مدارس استان دوچندان شود.

وي با اشاره به رتبه بندي استان در حوزه نوسازي و تجهيز مدارس، تصريح کرد: اگرچه استان در وضعيت خوبي در کشور قرار دارد اما صرف نظر از آمار و ارقام بايد در جلب رضايت گروه هاي مخاطب اين نهاد همچنان کار و تلاش انجام گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با قدرداني از خدمات مديرکل سابق نوسازي مدارس استان، افزود: گرچه کمتر در آيين هاي توديع و معارفه مديران استان حضور پيدا مي کنم اما به واسطه اهميت علم و دانش، اهميت نقش خيرين مدرسه ساز و تلاش هايي که در اين حوزه انجام شده در اين مراسم حضور پيدا کردم.

بر اساس گزارش مديرکل سابق نوسازي، تجهيز و توسعه مدارس چهارمحال و بختياري، طي 2 سال اخير 150 مدرسه احداث و 400 مدرسه استانداردسازي شده است.

 در اين مراسم از زحمات بيژن حيدري قدرداني و محمدرضا براتي به عنوان مديرکل جديد معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07