پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حضور استاندار چهارمحال و بختياري در بزرگترين نمايشگاه توانمندي هاي صنايع کوچک ايران

کد خبر: 30535 تاریخ انتشار: 1397/05/23
نمایش: 1986
اخبار
اقبال عباسي استاندار چهارمحال وبختياري از بزرگترين نمايشگاه توانمندي هاي صنايع کوچک ايران با رويکرد حمايت از کالاي ايراني بازديد کرد.
اقبال عباسي استاندار چهارمحال وبختياري با حضور در بزرگترين نمايشگاه توانمندي هاي صنايع کوچک ايران که با رويکرد حمايت از کالاي ايراني در تهران برگزار شده است از بخشهاي مختلف اين نمايشگاه بازديد کرد.

اين نمايشگاه به منظور به نمايش گذاشتن توان و اهميت صنايع کوچک و متوسط و ايجاد فرصت ارتباط بين بنگاه هاي اقتصادي و تبادل اطلاعات، ايده ها و فناوري و بين المللي سازي محصولات صنايع کوچک و متوسط برگزار شده است.

اين نمايشگاه از 21 تا 23 مرداد همزمان با روز ملي حمايت از صنايع کوچک در مصلي امام خميني (ره) داير است و هزار و 200 واحد شامل 800 واحد تخصصي، 400 واحد فروش و همچنين 10 واحد خارجي از ترکيه، پاکستان، اتريش و کره جنوبي در اين نمايشگاه شرکت دارند.

در اين نمايشگاه صاحبان صنايع مختلف در رشته هاي فلزي، فضايي، شيميايي، نساجي ، پوشاک ، برق و الکترونيک، کشاورزي، خودرو، پزشکي، لوازم خانگي و مصالح ساختماني توانمندي هاي خود را به نمايش گذاشتند و 10 کارگاه جانبي در آن برگزار  مي شود.

گفتني است استاندار چهارمحال و بختياري با حضور در اين نمايشگاه از بخش هاي مختلف بويژه غرفه هاي مربوط به استان چهارمحال و بختياري بازديد کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07