پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريك استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرين آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي

کد خبر: 30541 تاریخ انتشار: 1397/05/25 08:46:24
نمایش: 1835
اخبار
اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري با پيامي سالروز بازگشت غرورآفرين آزادگان سرافراز را به ميهن اسلامي تبريک گفت.

متن اين پيام بدين شرح است :
26 مرداد سال 69، آغاز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي و روز سراسر افتخاري است که بر صفحات زرين انقلاب حک شد.26 مرداد يادآور ايام معطر به عطر حضور دوباره عزيزاني است که بوي شهيدان را با خود داشتند.

بي‌ترديد يكي از اين روزهاي ماندگار كه هيچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزيز  به ميهن اسلامي است.

آزادگان، هيچ‌گاه متعلق به يک مقطع از تاريخ نيستند، بلکه همواره مانند روحي در همه ارکان اين کشور و ملت جاري شده‌اند،چرا که پيام و سيره آن ها، فرياد سربلندي و شکوهمندي ملت ايران اسلامي است که براي هميشه ماندگار است و در هر زمان و ميداني مي‌توان از آن بهره جست.

آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس، پيام آوران انقلاب بودند و غريبانه و مظلومانه در ميان كينه توزي دشمنان و تلخ كامي دوران اسارت، صداي آزادي و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوري اسلامي ايران  تا پاي جان ايستادند.

اينجانب اين روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه هاي مقاومت و شيران بيشه شجاعت ورشادت که يادگاران ارزشمند سال هاي سخت و غرور آفرين مي باشند و خانواده محترمشان تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و سلامتي و توفيق اين گراميان را از درگاه ايزد متعال خواستارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07