پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
هفته دولت؛

29 طرح عمراني در شهرستان بروجن بهره برداري شد

کد خبر: 30607 تاریخ انتشار: 1397/06/07
نمایش: 5322
اخبار
29 طرح عمراني، خدماتي با اعتباري بالغ بر 296 ميليارد ريال همزمان با ششمين روز از هفته دولت در شهرستان بروجن بهره برداري شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در آئين افتتاح اين طرح ها افزود: اين طرح ها براي بيش از 70 نفر بصورت مستقيم اشتغالزايي کرده است.

اقبال عباسي ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را براي خدمت رساني به مردم به کار گرفته بنحوي که در پنج سال اخير بيش از 2 هزار طرح در استان سرمايه گذاري کرده است.

وي از سرمايه گذاري 3 هزار و 200 ميليارد توماني بخش خصوصي در 317 طرح اقتصادي اين استان خبر داد و گفت: اميد مي رود بتوان با ايجاد زيرساخت هاي لازم سرمايه گذاران بيشتري به استان ورود پيدا کنند.

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين آئين با قدرداني از خدمات دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت: تاکنون خدمات خوبي به مردم نجيب و هميشه در صحنه استان ارائه شده هرچند مردم شايسته خدمات بيشتري هستند.

خديجه ربيعي قول مساعد داد تا با همراهي دولت در اختصاص اعتبارات بيشتر به شهرستان بروجن و تکميل طرح هاي اين شهرستان اقدام کند.

به گزارش ايرنا، اجراي طرح هادي روستايي، آبياري تحت فشار باراني، پرورش مرغ گوشتي، احداث و تکميل جاده، آموزشگاه، مرکز جامع سلامت روستايي، مجمتع آبرساني، تامين بر مشترکين، ساختمان آتش نشاني، گلخانه، سردخانه کشتارگاه و بوستان مادر از جمله طرح هاي افتتاح شده شهرستان بروجن است.

همچنين عمليات اجرايي 6 طرح با اعتباري بالغ بر 25 ميليارد ريال در شهرستان بروجن آغاز شد.

بروجن در 60 کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.
همزمان با هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، 243 طرح با اعتبار 2 هزار و 185ميليارد ريال سرمايه گذاري در چهارمحال و بختياري بهره برداري و افتتاح مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07