پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
هفته دولت

90 طرح عمراني، خدماتي همزمان با ششمين روز از هفته دولت در شهرستانهاي اردل، بروجن و لردگان در استان چهارمحال و بختياري به بهره برداري رسيد.

کد خبر: 30608 تاریخ انتشار: 1397/06/07
نمایش: 1695
اخبار
90 طرح عمراني، خدماتي همزمان با ششمين روز از هفته دولت در شهرستانهاي اردل، بروجن و لردگان در استان چهارمحال و بختياري به بهره برداري رسيد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از اين تعداد 16 طرح در شهرستان اردل با اعتباري بالغ بر 255 ميليارد ريال بهره برداري شد که زمينه اشتغال 19 نفر را بصورت مستقيم فراهم کرده است.

مجيد نظري، اجراي طرح هادي روستاي قراب، تامين آب رستم آباد، تامين آب دره گرم دشتک، آبياري باراني اراضي قلعه رشيد و روستاهاي مجاور، آسفالت محور رستم آباد- آليکوه، توليد انواع قطعات بتوني، پايگاه سلامت شهر کاج و گازرساني به تلتاک، مور و گل شور را از جمله اين طرح ها دانست.

وي همچنين به بهره برداري از 29 طرح با اعتباري بالغ بر 296 ميليارد ريال در شهرستان بروجن اشاره کرد و گفت: اين طرح ها براي بيش از 70 نفر بصورت مستقيم اشتغالزايي کرده است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اجراي طرح هادي روستايي، آبياري تحت فشار باراني، پرورش مرغ گوشتي، احداث و تکميل جاده، آموزشگاه، مرکز جامع سلامت روستايي، مجمتع آبرساني، تامين بر مشترکين، ساختمان آتش نشاني، گلخانه، سردخانه کشتارگاه و بوستان مادر طرح هاي بهره برداري شده شهرستان بروجن است.

نظري همچنين از افتتاح 45 طرح در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: اجراي هادي روستايي، آبياري باراني، مزرعه پرورش ماهي، خانه پزشک، مرکز جامع سلامت روستايي، زمين چمن مصنوعي، مجتمع آبرساني ارمند، احداث شبکه توزيع برق و مسکن مددجويي با اعتباري بالغ بر 383 ميليارد ريال در اين شهرستان افتتاح شد.

نظري همچنين از آغاز عمليات اجرايي 18 طرح در استان در ششمين روز از هفته دولت خبر داد و گفت: 4 طرح در اردل، 6 طرح در بروجن و هشت طرح در شهرستان لردگان جمعا با اعتباري بالغ بر 43 ميليارد ريال آغاز شد.

همزمان با هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، 243 طرح با اعتبار 2 هزار و 185ميليارد ريال سرمايه گذاري در چهارمحال و بختياري بهره برداري و افتتاح مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07