پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اختلافات مانع توسعه چهارمحال و بختياري شده است

کد خبر: 30617 تاریخ انتشار: 1397/06/10
نمایش: 2110
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: گروه هاي مختلف استان از انسجام لازم برخوردار نيستند و با جزيره اي عمل کردن و دعواهاي سياسي و قومي روند توسعه يافتگي استان را با مانع مواجه کرده اند.
اقبال عباسي عصر شنبه در نشست با مسئولان و فعالان فرهنگي افزود: اين استان از هر حيث نيروهاي زبده علمي، فرهنگي، هنري و سياسي دارد اما از ابتدا بين آنها انسجام لازم شکل نگرفته و جزيره اي عمل کردن و دعواهاي سياسي و قومي اين از هم گسيختگي را تشديد کرده است.

وي با تاکيد بر برگزاري نشست هاي مختلف بين فعالان استان تصريح کرد: با تشکيل اتاق فکر و نشست هاي هم انديشي مي توان اين کاستي را برطرف و وحدت و انسجام استان را تقويت کرد.

عباسي با اشاره به خدمات و دستاوردهاي نظام، نقش دولت هاي مختلف را در اين خدمات موثر دانست و گفت: هر يک از دولت ها از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون نقش موثري در اين دستاوردها داشته اند، اما اينکه چرا مردم آنطور که شايسته است از عملکرد دولت ها رضايت ندارند، بايد آسيب شناسي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: شايد بتوان گفت يکي از دلايلي که هنوز رضايتمندي کامل مردم محقق نشده به فرهنگ و هنر مديريتي مسئولان بازگردد.

عباسي، فرهنگ را زيربناي اقتصاد و سياست دانست و گفت: اقتصاد و سياست هر دو بر پايه فرهنگ استوارند و اگر فرهنگ نباشد اين 2 هرگز به نتيجه نخواهد رسيد.

وي، اميد و نشاط را از ضروريات امروز کشور عنوان کرد و افزود: اميد و نشاط در جامعه خيلي محسوس نيست و لازم است در اين خصوص تدابيري انديشيده شود.

عباسي با اشاره به خدمات دولت تدبير و اميد در 5 سال گذشته خاطرنشان کرد: در اين مدت با وجود تنگناهاي داخلي و خارجي بيش از 2 هزار طرح عمراني در استان ايجاد شده است که اين دستاورد کمي نيست.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: ضروري است تا همه فعالان فرهنگي، هنري، اجتماعي و سياسي در خصوص بهبود وضعيت و افزايش اميد و نشاط در جامعه همفکري کنند و راهکار ارائه دهند.

اين نشست در آستانه برگزاري سي امين جشنواره تئاتر استان با حضور جمعي از مسئولان و فعالان فرهنگي هنري چهارمحال و بختياري برگزار شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07