پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ديدار استاندار چهارمحال و بختياري با وزير نيرو

کد خبر: 30627 تاریخ انتشار: 1397/06/13 08:41:27
نمایش: 1946
اخبار
در ديدار استاندار چهارمحال و بختياري و مجمع نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي با وزير نيرو و تعدادي از مديران و معاونين ستادي وزارت‌خانه، مسائل استان در حوزه آب و برق مطرح شد.
اقبال عباسي در اين ديدار در خصوص تأمين اعتبار پروژه‌هاي ملي در بخش آب و برق و تخصيص منابع آب مورد نياز استان جهت مصارف شرب، صنعت و کشاورزي در استان گزارشي ارائه داد.

وي با اشاره به ظرفيت منابع آبي در استان اظهار داشت: انتظار مي‌رود اعتبار مورد نياز به تمامي بخش‌هاي شرب،کشاورزي و صنعت استان تخصيص يابد.

وي با تاکيد بر اينکه چهارمحال و بختياري در حوزه آب از خدمات کمتري بهره مند بوده است، گفت: انتظار مي‌رود مقام عالي وزارت با همکاري ساير دولتمردان و مجمع نمايندگان استان در اين خصوص پر شتاب اقدام کنند و حساسيت بيشتري نسبت به تأمين اعتبار پروژه‌هاي آبي استان داشته باشند.

مقام عالي دولت در چهارمحال و بختياري ابراز کرد: وزارت نيرو از طريق شرکت‌هاي تابعه به ويژه آب منطقه اي استان، شرکت توزيع برق و شرکت‌هاي آبفاي شهري و روستايي حسب نياز مردم در استان اقدام به شروع عمليات اجرايي پروژه‌هاي مهمي کرده است  و گاهي عمليات اجرايي اين پروژه‌ها در بعضي از فصول سال به علت مشکلات اعتباري متوقف مي‌شود.

عباسي تصريح کرد: انتظار مي‌رود جهت رسيدگي به مشکلات اين پروژه‌ها و نسبت به تأمين اعتبار کافي  به منظور تسريع در اجراي اين پروژه‌ها اقدام شود.

رضا اردکانيان وزير نيرو نيز در اين نشست ضمن دريافت درخواست‌هاي کتبي و جمع بندي مطالب، اظهار داشت: مشکلات استان چهارمحال و بختياري در حوزه آب و برق با نگاه مثبت بررسي مي‌شود و در حد توان در اين زمينه کمک‌هايي انجام مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07