پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

اعتبارات لازم براي طرحهاي فرهنگ و هنر اختصاص مي يابد

کد خبر: 30638 تاریخ انتشار: 1397/06/15 13:53:29
نمایش: 1820
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اعتبارات لازم براي اجرايي شدن طرحهاي عمراني و زيربنايي فرهنگ و هنر اين استان در راستاي تحقق توسعه فعاليت هاب فرهنگي و هنري اختصاص مي يابد.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در نشست با معاون توسعه مديريت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود:طرح هاي عمراني و زيربنايي فرهنگ و هنر که ملي هستند، بايد اعتبارات خود را از رديف هاي ملي دريافت کنند و طرحهاي استاني نيز اعتبارات خود را از محل بودجه استان دريافت خواهند کرد.

به گفته وي، دولت تدبير و اميد روحيه نشاط و اميدواري را در کشور تقويت کرد و اين استان نيز در بخش هاي مختلف اين روحيه تقويت شد.

وي تصريح کرد: به دليل وجود فرهنگ غني در بين اقوام چهارمحال و بختياري اين نشاط و اميد وجود دارد و برنامه هاي فرهنگ و ارشاد اسلامي در حوزه اميد بخشي حمايت مي شود.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز گفت: در دولت تدبير و اميد در بخش هاي فرهنگي و هنري گام هاي مطلوبي برداشته شده است.

علي اصغر کارانديش افزود: در طول 5 سال اخير، بخشي از اهداف و برنامه هاي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري محقق شده است و بايد براي برنامه ها و اهداف کامل، از تمام ظرفيت ها استفاده کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07